“Middag”

Kjøkken: Sjømat, Norsk, Skandinavisk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra! Nydelig middag og dessert. Noe lokalmat. Oppmerksom og flink servitrise. God servise. Kan anbefales!

1  Takk, kjerstiSBye

Anmeldt 26. juli 2020

For en restaurant med god omtale ble desverre ikke forventningene innfridd. Maten var vanlig - ikke noen stor opplevelse. Lokalene kan forbedres mht akustikk. Det ble svært støyete av høy prat , da det var gjester ved alle bordene. Vi måtte gå ut i hagen for å ta desserten. Personalet var oppmerksomme, men bør være mer å hente på serviceopplevelsen. Prisnivået var normalt, ikke billig, ikke svært dyrt. Lokalet og beliggenheten er glimrende og kan utnyttes bedre.

Takk, MaritBO
Anmeldt 25. juli 2020

Det var altfor sent og kjøkkenet var stengt, men vi fikk ta en drikke og sitte så lenge det var flere gjester.

Takk, Anton3320
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Sto og ventet i 15 min uten at personalet kom bort - ekstremt dårlig service. Ga et så dårlig inntrykk at vi endte opp med å dra derfra.

Takk, Dreamer50247169524
Anmeldt 17. juli 2020

Spiste lunsj der idag, absolutt ike imponert. Ventet lenge i kø uten at noen brydde seg om å spørre hva vi ønsket. Etterhvert klarte vi å få kontakt med en servitør for å spørre om de hadde bord til oss, fikk da et vennlig svar om at det hadde de. Ventet lenge på maten, en burger som var grei,men ikke mer enn grei samt en vassen fiskesuppe som smakte mer av vann enn av fisk. Synd at det omtrent ikke finnes fiskeretter på menyen på et sted som ligger midt i matfatet for dette.

Takk, Passenger192777

Reisende som så på Arresten, så også på

Har du vært i Arresten? Del dine erfaringer!