“Anbefales varmt!”

Kjøkken: Sjømat, Norsk, Skandinavisk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Vi spiste både lønsj og middag her! Kanon digg BBC burger og spare ribs. God sørvis og trivelige lokaler! Anbefales varmt! Deilig dessert

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, h_konh326

2024 av 242 anmeldelser

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra! Nydelig middag og dessert. Noe lokalmat. Oppmerksom og flink servitrise. God servise. Kan anbefales!

1  Takk, kjerstiSBye
Anmeldt 26. juli 2020

For en restaurant med god omtale ble desverre ikke forventningene innfridd. Maten var vanlig - ikke noen stor opplevelse. Lokalene kan forbedres mht akustikk. Det ble svært støyete av høy prat , da det var gjester ved alle bordene. Vi måtte gå ut i hagen for å ta desserten. Personalet var oppmerksomme, men bør være mer å hente på serviceopplevelsen. Prisnivået var normalt, ikke billig, ikke svært dyrt. Lokalet og beliggenheten er glimrende og kan utnyttes bedre.

Takk, MaritBO
Anmeldt 25. juli 2020

Det var altfor sent og kjøkkenet var stengt, men vi fikk ta en drikke og sitte så lenge det var flere gjester.

Takk, Anton3320
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Sto og ventet i 15 min uten at personalet kom bort - ekstremt dårlig service. Ga et så dårlig inntrykk at vi endte opp med å dra derfra.

Takk, Dreamer50247169524

Reisende som så på Arresten, så også på

Har du vært i Arresten? Del dine erfaringer!