“God mat”

Kjøkken: Sjømat, Norsk, Skandinavisk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Vi var her for å spise lunsj og de har godt utvalg av retter. Vi bestilte fish and chips med salat og remulade. Vi var alle fornøyd og kommer gjerne tilbake.

1  Takk, mortenn738

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Vi var veldig heldige som fikk bord på Arresten en kveld det egentlig var fullbooket. Vi spiste omvendt bacalao og sjokoladefondant. Begge deler var veldig godt. Vinanbefalingen til bacalaoen var glimrende. Betjeningen var hyggelige og imøtekommende selv på en travel kveld.

Takk, ini71
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Har vært mange ganger på Arresten, og opplevelsen er stort sett veldig bra. Men i kveld var det litt bedre enn bra. Lokalet er nydelig som vanlig, servicen er alltid upåklagelig, og maten er god. Men i dag vil jeg fremheve risottoen som nydelig og sjokoladefondanten langt over det ordinære. I tillegg kommer en smakfull hovedrett og en god servitør. Også er det bare Andenes - nydelig vær - det kan ikke bli bedre.

Takk, trudemariew
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Vi spiste både lønsj og middag her! Kanon digg BBC burger og spare ribs. God sørvis og trivelige lokaler! Anbefales varmt! Deilig dessert

1  Takk, h_konh326
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra! Nydelig middag og dessert. Noe lokalmat. Oppmerksom og flink servitrise. God servise. Kan anbefales!

1  Takk, kjerstiSBye

Reisende som så på Arresten, så også på

Har du vært i Arresten? Del dine erfaringer!