“Fin matopplevelse”

Kjøkken: Sjømat, Norsk, Skandinavisk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Gode smaker og trivelig betjening. Bestile And, den var perfekt stekt. Grønnsakene var veldig smakfulle. God kokk på bygget. Spiste grei sjokoladefoundant med meget god is. Rene lokaler

1  Takk, 29synn_vel

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Gode vegetarburgere og stor arrestenburger. Fiskesuppa var nydelig. Tok litt lang tid før maten kom. Eplekaken til dessert smakte godt. Husk å bestille bord.

Takk, bj_rnp757
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Spiste omvendt Bacalao og stekt Sei. Sammen med god hvitvin og god service ble dette et meget godt måltid. Besøker du Andenes må maten på Arresten prøves.

1  Takk, trondk233
Anmeldt 17. juni 2021

Vi kom for å spise et skikkelig måltid før vi skulle ta fergen til Senja kl. 1700, men ble veldig overrasket over at vi kom rett før stedet stengte i et par timer så valget sto mellom å spise noe der veldig raskt eller ta med kake eller salat som take-away. Da ble det jordbærkake på mannen min og suksessterte for meg som vi spiste der. Vi ble ikke imponert over servicen og vi følte oss litt uvelkomne som kom rett før stengetid, men vi gikk fra stedet før andre gjester gikk så vi forsinket ikke stengningen. Men kakene var gode, selv om jordbærkaken ikke så veldig pen ut.

1  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 16. juni 2021 via mobile enheter

60 min fra bordsetning til maten sto på bordet er ikke godkjent. Bestilte burger. Den var lekkert dandert på tallerken og smakte godt, men overstekt. Orket ikke en ny lang ventetid, så det ble ikke dessert denne gangen.
Gjestene satt tett som sild i tønne, ingen koronatiltak der i gården.

Takk, 748stigj

Reisende som så på Arresten, så også på

Har du vært i Arresten? Del dine erfaringer!