“Fantastisk burger og god service ”
Anmeldelse av Arresten

Arresten
Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Andenes
Kjøkken: Sjømat, Norsk, Skandinavisk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Var skrubbsultne etter lang tur og ringte rundt til spisestedene i Andenes for å få ta-med-mat til bilturen videre. Arresten leverte HELT fantastisk gode burgere til fire stk, og maten var klar idet vi stod i døra. Saftige burgere og sprøe fries, alle var fornøyde. Pluss for hyggelig personale og plastfri emballasje på takeaway. Hit kommer vi gjerne igjen!

Takk, elida arstad s

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Sjarmerende restaurant med en enestående betjening.
Vi var 12 stk. som bestilte mange forskjellige retter. Både kjøtt, fisk og burger. Spiste også mange forskjellige desserter
Alle var storfornøyde.
Anbefales på det sterkeste. Kommer gjerne tilbake

Takk, Tore H
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

God mat, men helt nedsnødde personale på servering. Null kontroll bak baren selv når det var 50% ledige plasser. Spiste 3 retter, men etter å vente i 30min på en pils, valgte vi å gå videre og heller se på muligheten for å kjøpe noe korn og heller brygge noe selv…..
Oppskrytt sted og bortkastete penger.
Kjøp engangsgrill, pølser og en kasse med pils på butikken. Så vil du ha gode minner og penger igjen til å kunne bruke på noe som faktisk er verd å bruke penger på….

Takk, torw95
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

God mat. Servicen kommer veldig an på hvem som er på vakt. God service frem til klokken 21:00 da vår servitør var ferdig for dagen. Satt lenge og ventet på drikke da vi heller betalte og gikk.

Takk, 560ranveigs
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Ble tatt godt imot av veldig hyggelig personale som gjorde sitt for at vi skulle bli fornøyd med både sitteplasser og bestilling. Maten var kjempegod. Vi var her 2 dager på rad - da dette var det beste stedet for oss. Vi spiste andebryst, stekt sei, kyllingburger med søtpotet og BBC-burger med pommes frites. Alt var smakfullt, og vi ble mette. Stedet anbefales på det varmeste - lurt å bestille bord på forhånd ( etter kl. 16), da dette er det populært sted.

Takk, tovep788

Reisende som så på Arresten, så også på

Har du vært i Arresten? Del dine erfaringer!