“Fantastisk god mat og service 👍”
Anmeldelse av Arresten

Arresten
Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Andenes
Kjøkken: Sjømat, Norsk, Skandinavisk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Kom fra fjelltur og inn til Andenes, og var sultne. Hadde sjekket de forskjellige resturantene, og Arresten hadde fått høyest scoore.

Vi ble vennlig tatt imot, men stedet var fullt. Den hygelige servitøren sa at hun kunne ringe oss når det ble ledig, og fikk mob nr vårt.

Etter ca 20 min ble vi ringt opp, og ønsket velkommen til Arresten dersom vi ikke hadde funnet en annen plass.

10 min etter ble vi mottatt og fikk bord, og kjempebra service selv seint på kvelden.

Vi spiste fiskesuppe til forrett, som var helt nydelig. Vi fikk supergodt varmt brød, og spiste spearribs.

Det var en skikkelig stor og god porsjon mat, med helt fantastisk godt og mørt kjøtt. Vi ble skikkelig mette av maten.

Hadde gledet oss til sjokoladefondanten til dessert, men da var det ikke plass til mer mat.

Alle servitørene var veldig hyggelige, og behjelpelige og stedet gjorde matopplevelsen helt komplett.

Da vi betalte tok den superkoselige servitøren seg godt tid og snakket lenge med oss. Fortalte bakgrunnen på stedet og navnet, og svarte velvillig på alle spørsmål vi hadde.

Arresten anbefales på det sterkeste.

Vi kommer i alle fall tilbake, og fikk den beste matopplevelsen på hele rundturen vår i Lofoten og Vesterålen.

Takk, Affe H

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Det var egentlig fullt men en hyggelig hovmester fant en plass til oss!
Service og flyt i serveringen får toppscore.
Maten… kan man gi mer en toppscore så får de det!
Nydelig
En helt fantastisk opplevelse og service

Takk, Explorer20611970482
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Var skrubbsultne etter lang tur og ringte rundt til spisestedene i Andenes for å få ta-med-mat til bilturen videre. Arresten leverte HELT fantastisk gode burgere til fire stk, og maten var klar idet vi stod i døra. Saftige burgere og sprøe fries, alle var fornøyde. Pluss for hyggelig personale og plastfri emballasje på takeaway. Hit kommer vi gjerne igjen!

Takk, elida arstad s
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Sjarmerende restaurant med en enestående betjening.
Vi var 12 stk. som bestilte mange forskjellige retter. Både kjøtt, fisk og burger. Spiste også mange forskjellige desserter
Alle var storfornøyde.
Anbefales på det sterkeste. Kommer gjerne tilbake

Takk, Tore H
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

God mat, men helt nedsnødde personale på servering. Null kontroll bak baren selv når det var 50% ledige plasser. Spiste 3 retter, men etter å vente i 30min på en pils, valgte vi å gå videre og heller se på muligheten for å kjøpe noe korn og heller brygge noe selv…..
Oppskrytt sted og bortkastete penger.
Kjøp engangsgrill, pølser og en kasse med pils på butikken. Så vil du ha gode minner og penger igjen til å kunne bruke på noe som faktisk er verd å bruke penger på….

Takk, torw95

Reisende som så på Arresten, så også på

Har du vært i Arresten? Del dine erfaringer!