Expedia.comUSD 161
CheapTicketsUSD 161
Orbitz.comUSD 161
Anmeldt 13. februar 2020 via mobile enheter

Hotellet er helt greit. Har vært der mange ganger. Rommet er passe stort og badet er også helt greit. Personlig så er det veldig gode senger der. Utsikten mot vest hvis du får rom i tredje, eller fjerde etasje er bare nydelig. Ser havet og fjellene. Frokosten er sånn gjennomsnittlig.

Dato for oppholdet: februar 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, Roy S
bellalemoine, Daglig leder på Thon Hotel Andrikken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. februar 2020

Tusen tack för din resention! Vi är väldigt glada att höra att du trivs bra hos oss, och att du är nöjd med den fantastiska utsikten här :) Ser fram emot att ta hälsa dig varmt välkommen till oss snart igen!

Anmeldt 30. desember 2019 via mobile enheter

Bodde her en helg i desember, det var svært stille. På grunn av få gjester var det ikke varmmmat til frokosten, men personalet spurte om jeg ville ha stekt egg og bacon- og da fikk jeg det. Deilige smoothier, varmt vaffeljern så man steker sin egen vaffel. Kaffe og pepperkaker tilgjengelig i lobbyen.
Et gammelt hotell som har fått oppussing. Gode senger og sengetøy, ok wifi.
Ikke mulig å få kjøpt febernedsettende eller salt potetgull i resepsjonen - det var litt dumt.
Savnet en dobørste på toalettet.

Dato for oppholdet: desember 2019
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Northmans
bellalemoine, Daglig leder på Thon Hotel Andrikken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. desember 2019

Tusen tack för att du lämnade en resension! Vi är glada att höra att du hade en fin vistelse hos oss, och vi ser fram emot att hälsa dig varmt välkommen igen vid ett annat tillfälle framöver!

Anmeldt 22. november 2019 via mobile enheter

Var her på forretningsreise. Rommet var lite men rent og så bra ut. Koselig. Stille og rolig. Frokosten var god men litt trangt i lokalet.
Var endel oppussing på hotellet men informasjonen fra resepsjonen var upåklagelig.
Servicen fra dem som arbeidet her var meget bra!

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, eivindy334

Tack för att du lämnade en resension! Vi är glada att höra att du hade en fin vistelse hos oss, och uppskattar de fina orden. Vi ser fram emot att hälsa dig varmt välkommen igen vid ett annat tillfälle framöver!

Anmeldt 14. oktober 2019 via mobile enheter

Hotellet virker nyoppusset og har høy standard på rommene. Betjeningen er alltid hyggelig og behjelpelig. Frokosten er god og variert. Jeg kommer nok tilbake flere ganger til dette hotellet. Like ved er det en god restaurant.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Haaakon
bellalemoine, Daglig leder på Thon Hotel Andrikken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2019

Tack för att du tog dig tid att lämna dina synpunkter! Vi är väldigt glada att höra att du trivs bra hos oss, och ser fram emot att hälsa dig välkommen snart igen!

Anmeldt 15. august 2019 via mobile enheter

Thon Hotell Andrikken ligger ved innkjøringen til Andenes sentrum. Hyggelig mottakelse av en ung dame i resepsjonen. Innsjekkingen gikk hurtig og smertefritt, rommet var av grei størrelse og hadde det jeg trengte. Senga var queen size så god plass, og noen drops på puta.
Ser at hotellet er under oppussing så det dette blir bra. Nye senger og møbler så det blir likheter med de andre nyoppussede hotellene.
Restauranten var ikke åpen for middag, men frokosten var av god kvalitet.
Frister absolutt til nytt besøk.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, JosteinEG
bellalemoine, General Manager på Thon Hotel Andrikken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2019

Tusen tack för din recension! Vi hoppas att vi får möjligheten att hälsa dig varmt välkommen snart igen!