Booking.comUSD 146
eDreamsUSD 146
Anmeldt 29. juli 2020

Fint og stort familierom. Hyggelig betjening ved resepsjonen. God frokost, selv i corona-tiden, med godt utvalg. Lett å parkere. Bygningen er uten særpreg. For et kort opphold fungerte dette veldig bra.

Takk, VMarieLR
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Sov dårlig pga veldig varme rom, satte opp vindu og med allerede avskrudd varme. Gode parkeringsmuligheter, hyggelig betjening, ok koronafrokost. Andenes har ikke kapasitet på restaurantene på søndag og mandag!!! Vær tidlig ute!

1  Takk, Hkon2n
Anmeldt 22. juli 2020

Rommene er bra, med alle vanlige ting ,OK seng, tv og dusj, nøytralt interiør.
Helt midt på treet, verken veldig dårlig eller veldig bra.
Frokosten helt grei, savnet ingen ting. Kjedelig og lite innbydende inngangsparti. Personalet var hyggelige, og kunne svare på våre spørsmål .

1  Takk, sussiho
Anmeldt 13. februar 2020 via mobile enheter

Hotellet er helt greit. Har vært der mange ganger. Rommet er passe stort og badet er også helt greit. Personlig så er det veldig gode senger der. Utsikten mot vest hvis du får rom i tredje, eller fjerde etasje er bare nydelig. Ser havet og fjellene. Frokosten er sånn gjennomsnittlig.

Dato for oppholdet: februar 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, Roy S
bellalemoine, Daglig leder på Thon Hotel Andrikken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. februar 2020

Tusen tack för din resention! Vi är väldigt glada att höra att du trivs bra hos oss, och att du är nöjd med den fantastiska utsikten här :) Ser fram emot att ta hälsa dig varmt välkommen till oss snart igen!

Anmeldt 30. desember 2019 via mobile enheter

Bodde her en helg i desember, det var svært stille. På grunn av få gjester var det ikke varmmmat til frokosten, men personalet spurte om jeg ville ha stekt egg og bacon- og da fikk jeg det. Deilige smoothier, varmt vaffeljern så man steker sin egen vaffel. Kaffe og pepperkaker tilgjengelig i lobbyen.
Et gammelt hotell som har fått oppussing. Gode senger og sengetøy, ok wifi.
Ikke mulig å få kjøpt febernedsettende eller salt potetgull i resepsjonen - det var litt dumt.
Savnet en dobørste på toalettet.

Dato for oppholdet: desember 2019
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Northmans
bellalemoine, Daglig leder på Thon Hotel Andrikken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. desember 2019

Tusen tack för att du lämnade en resension! Vi är glada att höra att du hade en fin vistelse hos oss, och vi ser fram emot att hälsa dig varmt välkommen igen vid ett annat tillfälle framöver!