Gratis avbestilling frem til 30.10.21
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Greit hotell midt i sentrum. Bra med parkering på baksiden av hotellet. Hyggelig betjening. Litt over middels dyrt. Selv om ikke rommene var helt ny, var det tent på dem. Gode senger. Vinduer var ikke vasket på lenge. Helt ok frokost.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, monicaj913
Anmeldt 29. juli 2020

Fint og stort familierom. Hyggelig betjening ved resepsjonen. God frokost, selv i corona-tiden, med godt utvalg. Lett å parkere. Bygningen er uten særpreg. For et kort opphold fungerte dette veldig bra.

Takk, VMarieLR
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Sov dårlig pga veldig varme rom, satte opp vindu og med allerede avskrudd varme. Gode parkeringsmuligheter, hyggelig betjening, ok koronafrokost. Andenes har ikke kapasitet på restaurantene på søndag og mandag!!! Vær tidlig ute!

1  Takk, Hkon2n
Anmeldt 22. juli 2020

Rommene er bra, med alle vanlige ting ,OK seng, tv og dusj, nøytralt interiør.
Helt midt på treet, verken veldig dårlig eller veldig bra.
Frokosten helt grei, savnet ingen ting. Kjedelig og lite innbydende inngangsparti. Personalet var hyggelige, og kunne svare på våre spørsmål .

1  Takk, sussiho
Anmeldt 13. februar 2020 via mobile enheter

Hotellet er helt greit. Har vært der mange ganger. Rommet er passe stort og badet er også helt greit. Personlig så er det veldig gode senger der. Utsikten mot vest hvis du får rom i tredje, eller fjerde etasje er bare nydelig. Ser havet og fjellene. Frokosten er sånn gjennomsnittlig.

Dato for oppholdet: februar 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, Roy S
bellalemoine, Daglig leder på Thon Hotel Andrikken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. februar 2020

Tusen tack för din resention! Vi är väldigt glada att höra att du trivs bra hos oss, och att du är nöjd med den fantastiska utsikten här :) Ser fram emot att ta hälsa dig varmt välkommen till oss snart igen!