Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Lol.travelUSD 301
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

God service, blid og hyggelig personale. Rommet var rent og fint. Frokost var delikat og utvalget akkurat passe. En øl i hotellbaren mens regnet pisket mot vinduet og kaffemaskin tilgjengelig hele døgnet. Beliggenheten er bra, enkelt å finne frem.

Takk, 560ranveigs
Bella Lemoine, General Manager på Thon Hotel Andrikken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Tusen tack för din fina feedback :) Vi hoppas att vi fr möjlighet att hälsa dig välkommen igen vid ett senare tillfälle!

Anmeldt 11. juli 2021

God og sentral beliggenhet, lett å finne ved ankomst, bra utgangspunkt for turer. "Slapp" frokost, spesielt varmmaten. Rent og bra rom, men ingen kjølemuligheter på varme sommernetter. Dårlig/ingen tilgang til mat ved sen ankomst.

Romtips: Be om rom mot baksiden for å unngå trafikkstøy fra hovedgaten
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 487dagm

Tack för din feedback, vi sätter pris på det!

Anmeldt 13. mai 2021 via mobile enheter

Fint rom og beliggenhet, fin utsikt
Rommet vårt ble glemt under house keeping, ikke hyggelig og lite og noe amatørmessig oppfølging
God frokost og fint utgangspunkt for aktiviteter på Andøya
Koronatiltak ok

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Ingrid748
Bella Lemoine, General Manager på Thon Hotel Andrikken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2021

Tusen tack för att du lämnade en kommentar, det sätter vi pris på!

Anmeldt 29. oktober 2020 via mobile enheter

Strålende service. Man fikk rask hjelp og alltid ett smil. Knall frokost men ett godt utvalg . Rene rom,rent bad og en fantastisk seg. Og alt dette i fantastiske Andenes. Man kan ikke be om stort mer i mine øyne

Dato for oppholdet: oktober 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, jeremiecor

Tusen tack för de fina orden! Vi ser fram emot att ha dig tillbaks hos oss igen framöver.

Anmeldt 8. oktober 2020 via mobile enheter

Fint hotell med hyggelig betjening. Familierommet var stort og hyggelig. Frokosten var veldig bra, og flott organisert i forhold til smittevernhensyn. Vi kommer til å bruke dette hotellet ved senere opphold på Andenes- uten tvil!

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, livedler2020