“Beste pizza”
Anmeldelse av Riggen Restaurant

Riggen Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 8 Restauranter i Andenes
Beskrivelse: Kos deg på Riggen Restaurant I ekte Nordnorsk miljø, ytterst på kaikanten på Andenes, tilbyr Riggen Restaurant deg et godt måltid. Lunch på dagen og à la carte på kveld, med både tradisjonelle og moderne retter. Lørdager, tilbyr vi et utmerket kakebord og søndager middagsbuffet, med ekte nordnorsk meny. Dansebar Riggen Dansebar med panoramautsikt. Fredag - lørdag med live musikk. Alle rettigheter.
Anmeldt 11. september 2019

Her finner du desidert den beste pizzaen på Andenes. Jeg bruker å bestille chicken run (nr 10), den er kjempe god. Betjeningen er også veldig hyggelige. Riggen er en koselig resturant å sitte på. Buffeten derimot er så som så, den kan være kjempe god på lørdager og andre dager er den ikke god. Jeg anbefaler pizzamenyen.

Dato for besøk: september 2019
Takk, David K

Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Denne dagen blei det bestemt at andre kokker en vi skulle lage maten, Riggen har som vanlig buffe, vi var vel kanskje litt sent ute det begynte å bli lite utvalg. Men vi blei Mette alle sammen og velsmakende

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Willy M
Anmeldt 31. mars 2019

Hadde en hyggelig buffet middag på Riggen, hyggelig og god og rimelig mat der, mange forskjellige retter der, men kanskje vi var der på feil dag (søndag) hadde kanskje savnet at de hadde fiskeretter der

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Willy M
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste middag her etter å ha blitt skuffet over avlysning av spekkhugger snorkling og fikk humøret løftet av den gode maten og hyggelige servitør. Taco salaten var deilig og biffsnadderen falt i smak. Undertegnede ville som vanlige prøve noe nytt og ovnsbakt ishavsrøye var kjempegodt. Cheseburheren falt i smak hos barnet og chili buffalo wings var en smakfull forrett som kom sammen med hovedretten da. Vi var innom ved lunsj tider for å besøke museet og da var det stappfullt. Anbefaler denne resturanten

Dato for besøk: januar 2019
Takk, ingvild1978
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Var invitert til en bedrifts festmiddag. Menyen var buffet. Ganske skuffende.varet frossen amerikansk blanding og koteletter. Vakumpakket og varmet poteter. Kjedelige smaker.

Men det som trekker veldig mye opp var Tom kha suppa, hjemmelaget og veldig god. Håper de kan lsge enda mer hjemmelaget Thai mat. Og heller droppe kjedelig "norsk" ferdigmat.

Dato for besøk: august 2018
Takk, anettee193

Reisende som så på Riggen Restaurant, så også på

Har du vært i Riggen Restaurant? Del dine erfaringer!