“Nyydelig⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️”
Anmeldelse av Restaurant Lysthuset

Restaurant Lysthuset
Vurdert som nr. 2 av 8 Restauranter i Andenes
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Rett og slett et nydelig måltid, spiste boknafisk som om den nesten svømte opp på tallerken etter å hengt på tørk noen uker dette er et sted å besøke, servitøren var hyggelig og imøtekommende og forklarte en østlending hva alt på menyen var⭐️ ventet Max 10 min på hovedretten og det var rikelig med mat, jeg kommer tilbake

Dato for besøk: september 2019
Takk, 231larsg

Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Vi spiste Boknafisk og grilla klippfisk, samt Husker du til dessert. Fantastisk godt og god service. Er absolutt å anbefale.

Dato for besøk: august 2019
Takk, odnytom
Anmeldt 18. august 2019

Etter en lang reisedag var vi på leting etter et godt spisested i Andenes. Vi fikk anbefalt ett sted, men der var det fullt. Hovmesteren anbefalte derfor Lysthuset. "De serverer god mat", mente han. Vi skulle bare ikke la oss skremme av inngangspartiet, for det er et gatekjøkken, men fortsette inn i restauranten.

Det gjorde vi og ble mottatt av en trivelig dame som oste av romslighet og gjestfrihet. Vi bestilte drikke og tok oss god tid til å studere menyen. "Jeg kom visst til å slomse litt med vinen", fortalte den trivelige damen, da hun serverte et stort vinglass fyllt omtrent til randen med frisk hvitvin. Vi klaget ikke!

Vi spiste kamskjell, scampi og marulk. Alt var lekkert tilberedt og smakte fantastisk godt. Marulk var selvsagt noe nytt og eksotisk for oss østlendinger, men du verden så godt.

Stedet anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, TravelingFromNorway
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Flott utseende bistro både utenfor og innenfor. Meget koselig atmosfære. Deilig stemning av hav og sjø. Vi spiste fiskesuppe og akkar til forrett, noe som smakte ypperlig. Til hovedrett ble det steinbit og hvalbiff, som smakte aldeles fortreffelig. Pga gode og solide retter så var det dessverre ikke plass til dessert. Dette stedet anbefales på det sterkeste dersom en vil smake reale nordnorsk sjømat.

Dato for besøk: august 2019
Takk, JuditG128
Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

Enkel adkomst fra hovedgate.
Ikke la deg lure av gatekjøkkenet som er like innenfor døra. Gå videre inn i restauranten, bestill mat og drikke. Nyt.
Rask servering, blid betjening.
Anbefales. Full pott

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Toffeeboy

Reisende som så på Restaurant Lysthuset, så også på

Har du vært i Restaurant Lysthuset? Del dine erfaringer!