“Wow!”
Anmeldelse av Restaurant Lysthuset

Restaurant Lysthuset
Vurdert som nr. 2 av 8 Restauranter i Andenes
Anmeldt 18. juli 2021

Verste restauranten i Norge. Hvis du liker eksepsjonell dårlig service så er dette stedet for deg. Hvis du også liker dårlig mat så er lysthuset perfekt. Innehaveren hadde jobbet der 46 år i strekk, kanskje på tide med ferie?

2  Takk, 407stiani

Anmeldt 5. juli 2021

Nydelig mat - fantastisk personale. Hyggelig atmosfære. God informasjon og flink til å fortelle om rettene,
Anbefales virkelig

Takk, ninameretel2021
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Vi var 5 venner, hvor 2 valgte hvalbiff og 3 valgte marulk. De var tom for marulk, men hadde steinbit. 2 av steinbit rettene var uspiselige. Fisken hadde transmaken, var bløt og tydelig ikke fersk. Service var dårlig i det kelner ikke forsto eller kunne forklare hverken retter eller vin. Hvalbiffen var fortreffelig.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, lasseguten
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk fisk. Vi spise klippfisk og marulk med eplekake og crème brulee. God stemning og mange lokale gjester. Servicen er litt annerledes enn det vi er vandt med fra Østlandet, men det satte vi bare pris på! Ærlig, direkte og morsomt.
Anbefales!!

Takk, 712astrids
Anmeldt 11. februar 2021 via mobile enheter

Spiste to ganger middag hos Dag på Lysthuset. Vi fikk topp og personlig service. Boknafisk var kjempegod. Neste gang fikk vi fersk torsk med egenkomponert tilbehør. Kommer tilbake ved neste anledning.

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, 134elisabethh

Reisende som så på Restaurant Lysthuset, så også på

Har du vært i Restaurant Lysthuset? Del dine erfaringer!