“Nydelig hvalbiff og fiskesuppe av tørrfisk!!”
Anmeldelse av Restaurant Lysthuset

Restaurant Lysthuset
Vurdert som nr. 2 av 8 Restauranter i Andenes
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk sterkt anbefalt dette stedet av noen lokale, som det beste stedet for å spise hvalbiff. Og vi ble ikke skuffet. Kjempegodt hvalkjøtt, og vi hadde også fiskesuppe av tørrfisk som var veldig smakfull og god.
God service og valuta for pengene!! Anbefales om du er i Andenes og vil ha mat med lokale råvarer.

Takk, marianneh278

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste tørrfisksuppe, reinsdyrgryte og sex on the mountain. Alt sammen smakte veldig godt, ingrediensene var ferske og av god kvalitet og porsjonene var sjenerøse. Atmosfæren var koselig, og de ansatte var kjempehyggelige, hjelpsomme og gjorde kvelden i sin helhet til en kjempetrivelig opplevelse. Vi kommer definitivt tilbake neste gang vi er i Andenes!

Takk, katjahelli
Anmeldt 6. august 2021

Steinbiten var fantastisk god, anbefales sterkt! Autentisk nautisk stil innvendig. Kommer gjerne igjen! :)

Takk, martinhG6253HN
Anmeldt 29. juli 2021

Vi ønsket fish and chips, men pga at vi hadde med hund ba vi om å få sitte utenfor å spise. Han eldre fyren som tok i mot bestillingen fremsto som at det var et ork å lage maten til oss, og ikke spesielt imøtekommende, kom ikke en gang ut med den, men banket på vinduet når den var klar slik at vi kunne hente den selv... Men vi fikk nå etterhvert mat og det smakte ganske bra, men var forholdsvis dyrt for mat som var litt over gatekjøkken nivå. Ja, ja, hvis man kan være overbærende med holdingen til personalet så er det vel OK å spise her, ikke så mange steder å velge mellom på Andenes.....

3  Takk, Vestfoldgirl
Anmeldt 28. juli 2021

Elendig service og et sted vi Aldri kommer til å besøke igjen.
Vi kommer inn døren en familie på 7,dær eier roper strengt : Sprit hendene ALLE sammen,akkurat som at vi ikke hadde tenkt til å gjøre det.
Finner et bord å skal bestille. Eier er sur og tverr.
Et av barna sier at hun ønsker en type brus,dær han glefser tilbake at han bryr ser ikke om hva hun ønske å at hun må velge mellom det de har.
Ender med at vi får velge mellom få typer brus som har gått ut på dato eller er full av grums i bunnen.
Når maten skal serveres får vi beskjed om å Ta i mot å at ting må gå fort.
Frekkeste menneske jeg har vært borti.
Da vi skulle betale forteller vi at noe av maten var tørrstekt,kald og at brusen var gått ut på dato så vi ønsket ikke betale full pris for dette,da begynte han å bannes å ble skikkelig ufin.

Dette var en skikkelig ekkel opplevelse for både store og små

Hvalbiffen var god

3  Takk, elsecharlotteh

Reisende som så på Restaurant Lysthuset, så også på

Har du vært i Restaurant Lysthuset? Del dine erfaringer!