Artig for store og små!( i dette tilfellet store som slipper ut barnet i seg)

For meg som har en far som kommer fra Andenes og har vært der x antall ganger i barndommen, så var... les mer

Anmeldt 3 uker siden
tovebrelum
Bodø, Norge
Tur til mars

Kjempefin opplevelse. Spesielt for barn mellom 10 og 15 anbefales romturen til Mars. De følte seg... les mer

Anmeldt 2 uker siden
runeb576
Frosta, Norge

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Flott utstilling og mye spennende aktiviteter. God kunnskap og service fra personalet. Meget hjelpsomme. Flotte filmer og mye spennende historie om verdensrommet og nordlysforskning

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Touran
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi var ikke godt nok forberedt på de ulike aktivitetene som ble tilbudt.
Fikk litt for dårlig informasjon ved inngangen. Vi møtte på en tilsynelatende nystartet ungdom som hadde sommerjobb der. Etterhvert fikk vi forklart de ulike tilbudene. Vi endte opp med en reise Mars, der var inngang til utstillingen med aktiviteter og kino inkl. i prisen.
Både vi voksne og barna hadde en gøy dag. Hadde nok beregnet litt for dårlig til. Reisen til Mars tar ca 1,5 time, så man bør beregne ihvertfall 2,5 til 3 timer om man vil få med filmer og aktivitetsutstillingen også

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, SjoegrenTours
Anmeldt 17. august 2017 via mobile enheter

En virkelig hyggelig overraskelse på en stormfull dag. Først en liten film (på engelsk) og deretter på med arbeidstøyet og ut i romskipet på oppdrag. Morsomt å engasjerende for voksne og barn over ca 10 år. Minstemann på 7 skjønte ikke/syntes det ble skummelt og meldte seg ut.

Takk, Frida A
Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

Kjempebra opplevelse for barna og en del interessant for de voksne også. Få litt trekk for manglende kunnskap hos guide. Ved tekniske spørsmål blir de fort svar skyldig.
Ellers helt topp.

Takk, geiroveh456
Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

En Ok plass å besøke, ulike pakker å kjøpe for ulike aktiviteter. Felles for alle er tilgang til et aktivitestområdet får å teste ulike ting. Den største aktiviteten er en simulering - oppdrag som er spennende med noe dyr 350 kr.

Takk, b_rrel