Åpen i dag: Stengt
Artig for store og små!( i dette tilfellet store som slipper ut barnet i seg)

For meg som har en far som kommer fra Andenes og har vært der x antall ganger i barndommen, så var... les mer

Anmeldt 2 uker siden
tovebrelum
Bodø, Norge
Tur til mars

Kjempefin opplevelse. Spesielt for barn mellom 10 og 15 anbefales romturen til Mars. De følte seg... les mer

Anmeldt 1 uke siden
runeb576
Frosta, Norge

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Som deltaker på mars-ekspedisjonen fikk vi forsøkt oss på spennende aktiviteter. Stor suksess for våre tenåringer.

1  Takk, KetilHveding
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Svært skuffende etter å ha betalt 225,- for inngangsbillett. Vi gikk rundt i 10 min og leita deretter etter resten av utstillingene (som vi ikke fant). Senteret passer best for barnefamilier og ikke for unge voksne, spesielt dersom man er interessert i romfart og utvikling. Så filmen om nordlys og den var informativ, men allikevel hadde vi forventet mer for 225,-.

Skuffende.

1  Takk, gollerassi
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Flott utstilling og mye spennende aktiviteter. God kunnskap og service fra personalet. Meget hjelpsomme. Flotte filmer og mye spennende historie om verdensrommet og nordlysforskning

Takk, Touran
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi var ikke godt nok forberedt på de ulike aktivitetene som ble tilbudt.
Fikk litt for dårlig informasjon ved inngangen. Vi møtte på en tilsynelatende nystartet ungdom som hadde sommerjobb der. Etterhvert fikk vi forklart de ulike tilbudene. Vi endte opp med en reise Mars, der var inngang til utstillingen med aktiviteter og kino inkl. i prisen.
Både vi voksne og barna hadde en gøy dag. Hadde nok beregnet litt for dårlig til. Reisen til Mars tar ca 1,5 time, så man bør beregne ihvertfall 2,5 til 3 timer om man vil få med filmer og aktivitetsutstillingen også

Takk, SjoegrenTours
Anmeldt 17. august 2017 via mobile enheter

En virkelig hyggelig overraskelse på en stormfull dag. Først en liten film (på engelsk) og deretter på med arbeidstøyet og ut i romskipet på oppdrag. Morsomt å engasjerende for voksne og barn over ca 10 år. Minstemann på 7 skjønte ikke/syntes det ble skummelt og meldte seg ut.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Frida A