Artig for store og små!( i dette tilfellet store som slipper ut barnet i seg)

For meg som har en far som kommer fra Andenes og har vært der x antall ganger i barndommen, så var... les mer

Anmeldt 1. september 2021
tovebrelum
Bodø, Norge
Tur til mars

Kjempefin opplevelse. Spesielt for barn mellom 10 og 15 anbefales romturen til Mars. De følte seg... les mer

Anmeldt 8. september 2021
runeb576
Frosta, Norge

Anmeldt 17. juni 2021

Jeg er ikke noe spesielt interessert i romfart, men jeg syntes presentasjonen var veldig bra, -både filmene var av meget høy kvalitet og veldig interessant å lese om norske forskere. Dessuten ble jeg kjempeimponert over hvordan senteret var så interaktivt for barn og ungdom, så dette er et sted som jeg skulle ønske hadde vært her sist vi besøkte Andenes på familieferie for 12 år siden!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 1. januar 2021

Passer for alle aldere. De gjør det interessant men samtidig lærerikt. Fine lokaler. Apsolutt hvert turen.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, miaf2021
Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Var her med mine to gutter på 4 og 8. Marsoppdraget var superspennende, og selv om det var for komplisert for 4-åringen, kunne han bidra og føle seg som en del av laget. For øvrig masse spennende å gjøre på senteret. Veldig gøy med den interaktive klatreveggen. Personale som tok eksepsjonelt godt vare på oss og ga oss det lille ekstra. Her har vi lyst å tilbake til!

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, Mariadyreborg
Anmeldt 4. august 2020

Spennende og lærerikt for både små og store. Morsomt med oppdrag Mars og Escape room. Informative filmer og skjermer man kan selv navigere gjennom. Rebusbord og bygging av rakett som vi kunne prøve å skyte opp.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, ELMAGUM
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Som deltaker på mars-ekspedisjonen fikk vi forsøkt oss på spennende aktiviteter. Stor suksess for våre tenåringer.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, KetilHveding