Åpen i dag: Stengt
Artig for store og små!( i dette tilfellet store som slipper ut barnet i seg)

Anmeldt 1. september 2021
tovebrelum
Bodø, Norge
Nordlys

Anmeldt 10. august 2021
Trehar
Bergen, Norge

Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

For meg som har en far som kommer fra Andenes og har vært der x antall ganger i barndommen, så var det veldig gøy å få ta mer del i romfarten på Andøya. Skulle ønsket dette fantes når jeg var yngre å! Vi var et par i 20-årene og vi valgte billetten som også hadde med reisen til mars. Vi storkoste oss samtidig som vi lærte mye nytt. En gang håper vi å kunne å ta med fremtidige barn hit(mye fordi vi også er barnslig og gjerne gjør dette igjen). Det eneste som trekker ned er at noen ting ikke var der, trur det er litt preget av corona, escape room var noe vi så veldig fram til men ved ankomst fikk vi vite at det ikke var i drift, noe det ikke var informert om på hjemmesiden.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, tovebrelum
Anmeldt 10. august 2021

Eitt rom med utstilling og informasjon. Audio-guide kan vera OK. Dei har 2 ulike filmar, eine 3D. Me nytta ikkje tilbodet om reise til Mars. Bra med parkeringsplassar og flott natur rund anlegget. Hyggeleg betjening.

Dato for opplevelse: juni 2021
2  Takk, Trehar
Anmeldt 17. juni 2021

Jeg er ikke noe spesielt interessert i romfart, men jeg syntes presentasjonen var veldig bra, -både filmene var av meget høy kvalitet og veldig interessant å lese om norske forskere. Dessuten ble jeg kjempeimponert over hvordan senteret var så interaktivt for barn og ungdom, så dette er et sted som jeg skulle ønske hadde vært her sist vi besøkte Andenes på familieferie for 12 år siden!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 1. januar 2021

Passer for alle aldere. De gjør det interessant men samtidig lærerikt. Fine lokaler. Apsolutt hvert turen.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, miaf2021
Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Var her med mine to gutter på 4 og 8. Marsoppdraget var superspennende, og selv om det var for komplisert for 4-åringen, kunne han bidra og føle seg som en del av laget. For øvrig masse spennende å gjøre på senteret. Veldig gøy med den interaktive klatreveggen. Personale som tok eksepsjonelt godt vare på oss og ga oss det lille ekstra. Her har vi lyst å tilbake til!

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, Mariadyreborg