Travelocity
Orbitz.com
StayForLong
CheapTickets
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Eit flott perle i indre Sogn og eit vertskap som er alltid behjelpelig. Nydelig mat både til frokost og middag. Eit sted verdt å besøke mange ganger. Kort vei til Jostedalen og Sogndal, og kort vei til flotte fjellturer.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Steinar H
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Koseleg mottaking, hærleg ikkjereist mat, nydelege rom og gode senger. Ein hage som bugnar av godsaker, eit frukostbord du aldri har sett før!! Bestill deg ein massasje eller sjå på all kunsten som er utstilt... Kjøp gjerne med deg eit godt minne i form av maleri, alpakkaprodukt, eigenprodusert mat eller keramikk. Eit opphald her burde alle unna seg!! Par, venninner, kurs/ konferanse, som gåve... Berre prøv, kjem aldri til å angra!! ❣️

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Go69138
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Veldig bra. Super lokal mat. Med utsøkte smaker. Og en innformativ beskrivelse av menyen. Likeså en god fremstilling av hvordan en startet opp med slik lokal mat og overnatting. Der en vektla de lokale tradisjonene.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Stig O
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

BesteBakken i Hafslo, Luster i Sogn, er et helt unikt gjestehus med sjel. Det er som å komme besøk til slektninger. Her er ingen resepsjon eller nøkkelkort, dette er som et vanlig bolighus hvor man blir mottatt som en kjær venn. Alle de 16 rommene som er fordelt på hovedhuset og låven er vakkert og personlig innredet, med svært gode senger. Man spiser både middag og frokost ved langbord sammen med de andre gjestene, veldig hyggelig og sosialt. Maten er nydelig, her spiser man godt. Vertinnen, Lindis, lager maten basert på selvdyrkede råvarer. Selv kremer, såper og sjampo lager hun selv! BesteBakken ligger høyt over Hafslo med fantastisk utsikt. De har en fin, fredelig hage, og grønnsakshage og alpakkaer. Dette er noe helt spesielt, jeg har aldri opplevd noe lignende. Vi gleder oss allerede til neste gang.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, TrinaOslo_Norway
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Fantastisk sted med flott utsikt utover Hafslovannet ! Spiste deilig 3 retters middag i går i hyggelig selskap . Flott vertskap og flott sted .Rommene store og nydelig utsikt ! Anbefales varmt , spa kan du også bestille ! Masse tur muligheter i området . Tur til Molden anbefales !

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, 317linen