“Et liten perle”
Anmeldelse av BesteBakken

BesteBakken
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Hafslo
Beskrivelse: BesteBakken serverer kortreist mat – de fleste råvarene håndplukkes lokalt eller hentes fra egen hage. Vi har utviklet og satt sammen en rekke produkter og retter som er sunn og god mat – og ei sanseleg oppleving. Spisestuene ligger i den godt bevarte gamlestova som er fra 1910. Her kan vi dekke til 32 gjester. For større lag kan møterommene tas i bruk for ytterligere 20 gjester. Vår matfilosofi - Kortreist mat Bruke råvarer som blir spesielt velutviklet i stedets jord, luft og vann. Fremheve råvarenes spesielle smak, renhet, friskhet og kultur. Tradisjonelle råvarer brukes på nye og spennende måter. Smaksopplevelsen skal stimulere helse, sunnhet og velvære. Kunnskap om råvarene og rettene skal formidles til våre kunder.
Anmeldt 30. juli 2016 via mobile enheter

Dette er stedet for alle som ønsker et lite opphold i paradiset. Rommene er vakre og utstyrt med de mest bekvemme senger en kan ønske seg. Hele hotellet er et lite kunstgalleri og det er en vakker hage rundt husene. Maten er nydelig og vertskapet sørger for god atmosfære rundt måltidene. Her er det bare å senke skuldrene og nyte.

Takk, elisabeth u

Anmeldt 30. april 2016 via mobile enheter

Dette er et sted absolutt alle burde oppleve en gang iløpet av livet ☺ Fantastisk er det korrekte ordet, helt fantastisk opplevelse å få være gjest her.

Takk, Aage L
Anmeldt 3. oktober 2015 via mobile enheter

Et opphold på Bestebakken vil du bære med deg videre som et av livets høydepunkter. Dette er en annen verden langt fra hverdagen. En Estetisk og gastronomisk opplevelse som du ikke vil glemme. Et vertskap som personlig har øye for deg og ditt velvære. Dette må du ikke gå glipp av.

2  Takk, Aake B
Anmeldt 17. august 2015

Herlig vertskap, nydelig mat og spennende smaker, super utsikt og vakker hage.
Fredlig og avslappende atmosfære, et riktig flott voksensted.
Vi kommer gjerne igjen.
Anne Lene Lier og Magne Fauske fra Madame Tveten i Sylling

1  Takk, Madametveten
Anmeldt 5. august 2015

Her var vi i fjor, og hit måtte vi tilbake. Så annerledes, vakkert, god stemning, velsmakende, familiært, rolig, velsmakende, utsøkt - og så føler man seg så velkommen! Det er litt som å "komme hjem". Jeg vet ikke om et bedre sted! Som overnatting og som gjest ved matbordet!

1  Takk, hann-sol

Reisende som så på BesteBakken, så også på

Har du vært i BesteBakken? Del dine erfaringer!