Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Til en pris på nesten 2000 NOK per natt forventer jeg en god standard i Norge. Det er det ikke dette her. Førsteinntrykket er et mørkt og gammeldags hotell, som noen vil kalle "koselig". Dette er ikke min definisjon av koselig. Sur lukt av gammel kjerring/gubbe preger bygget, og det er på høy tid med en oppgradering. Men som eneste hotell på denne plassen trenger vel ikke eierne å ta seg bryet, man får jo solgt uansett. Menyen er ikke en meny, du får enten dagens eller ingenting. Fisk stod ikke høyt i kurs hos oss, derfor ble det polarbrød med Norvegia fra nabobutikken som ble dagens middag/lunsj. Dobbeltrommet var utdatert og langt ifra noen bonderomantikk som noen under nevner. Da vet de ikke forskjell på bonderomantikk og utslitt. Sengene er knallharde, du har tykke dyner på sommeren, luften er kvelende tung og du har 4 kanaler å se på når du ikke får sove. Dog er kun nrk den norske du får.
Har ikke kommet så langt til å få prøve frokosten, da jeg per nå ligger i sengen her på hotellet og vil advare andre mot å booke rom her. En frokost fra himmelen vil ikke gjøre opp for inntrykket jeg sitter med.
Legg deg i telt med oppblåsbar madrass, og du vil få en mye bedre opplevelse enn her. Eller kjør til Sogndal der konkurransen mellom hotellene er bedre og de må gjøre en innsats for kundene sine.
God natt!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, ChristelH197
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Et hyggelig familieeid hotel. Var på gjennomreise og ankom på kvelden. Hotellet ligger 2 km fra hovedvei men god anvisning fra hovedvei til hotellet. Ble møtt av eiern og trivelig opphold. Fikk mulighet for middag kl 21.15 Det var fin service. Dog syns vi det var dyrt for en hverdagslig middag.
Hotellrom var fint. Rent og god service forøvrig. Et hotell som kan anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Lillian T
Anmeldt 23. mai 2017 via mobile enheter

Overnattet en natt i forbindelse med Lerum cup. Hotellet ligger i vakre omgivelser, og med turløyper i umiddelbar nærhet for oss som liker å gå i naturen. Flott hage på baksiden av hotellet, god parkering foran. Hyggelig betjening. Rommene var gode og komfortable. Vi spiste middag på hotellet, og maten kom i rause porsjoner og smakte veldig godt. Frokosten ble servert ekstra tidlig, da vi måtte reise tidlig om morgenen. Kan absolutt anbefale dette hotellet.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Hine60
Anmeldt 12. april 2017 via mobile enheter

Rommene og spisesalen er av ganske enkel standard men lobby og salongen er meget koselige. Servicen var meget hyggelig og vi følte oss godt tatt vare på.

Beliggenheten er i Hafslo sentrum med avstand til vannet som medfører at utsikten ikke var så optimal men fjellene rundt og andre omgivelser gav likevel en fin ramme.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, larsgunnarp
Anmeldt 17. juli 2015 via mobile enheter

Tro ikke at dette er et hotell. Dette er et gjestegiveri med fine rom i bondestil. Betjeningen er varm og vennlig, ja faktisk til og med hyggelig. Baren har et lite, men spennende utvalg i øl.

Ellers vil jeg si hotellet er overpriset og frokosten er elendig. Wifi på rommet? Glem det! Funker ikke. 4G? Ikke utbygd per juni 2015 (ikke hotellets skyld). TV-kanaler: 5 med dårlig bilde og ingen hurra.

Dato for oppholdet: juni 2015
Reisetype: Reiste alene