View deal
Orbitz.com
Expedia.comUSD 210
eDreamsUSD 210
Anmeldt 30. august 2019

Tradisjonsrikt familiehotell med 3. og 4. generasjon i aktiv tjeneste. Ligger idyllisk til nær Hafslovatnet. Hotell med blanding av gammelt og nytt interiør. Super mat både til middag og frokost. Hyggelig og personlig service.

Romtips: Be om rom med utsikt mot Hafslovatnet.
Dato for oppholdet: august 2019
Takk, fredrikunnar2018
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Vi ble over en natt midt i turistsesongen. Vi ble godt mottatt av eierne, og rommet vårt var rent og fint med gode senger. Hotellet har et herlig uteområde med mange bord, så man fint kan sitte litt for seg selv. Eierne tilrettela så vi kunne sitte ute (med hund) og spise middag. Rause porsjoner og god, hjemmelaget mat! Fra hotellet er det en liten spasertur ned til vannet, hvor det går an å bade.

Alt i alt er vi godt fornøyde med overnattingen - det eneste lille minuset er at det kun var én norsk TV-kanal, men det er kanskje ikke så rart når tyskere antakeligvis utgjør brorparten av overnattingene i sesongen.

Tommel opp!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 504marith
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Dette er et hotel som alle bør styre unna. Rommene var gamle og slitte. Veldig lytt mellom rommene. Av 5 tv kanaler var 4 på tysk. Overnattingen står ikke i stil til det overprisede oppholdet.
Maten var instutisjonspreget. Elendig frokost med lite utvalg.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Monica K
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Til en pris på nesten 2000 NOK per natt forventer jeg en god standard i Norge. Det er det ikke dette her. Førsteinntrykket er et mørkt og gammeldags hotell, som noen vil kalle "koselig". Dette er ikke min definisjon av koselig. Sur lukt av gammel kjerring/gubbe preger bygget, og det er på høy tid med en oppgradering. Men som eneste hotell på denne plassen trenger vel ikke eierne å ta seg bryet, man får jo solgt uansett. Menyen er ikke en meny, du får enten dagens eller ingenting. Fisk stod ikke høyt i kurs hos oss, derfor ble det polarbrød med Norvegia fra nabobutikken som ble dagens middag/lunsj. Dobbeltrommet var utdatert og langt ifra noen bonderomantikk som noen under nevner. Da vet de ikke forskjell på bonderomantikk og utslitt. Sengene er knallharde, du har tykke dyner på sommeren, luften er kvelende tung og du har 4 kanaler å se på når du ikke får sove. Dog er kun nrk den norske du får.
Har ikke kommet så langt til å få prøve frokosten, da jeg per nå ligger i sengen her på hotellet og vil advare andre mot å booke rom her. En frokost fra himmelen vil ikke gjøre opp for inntrykket jeg sitter med.
Legg deg i telt med oppblåsbar madrass, og du vil få en mye bedre opplevelse enn her. Eller kjør til Sogndal der konkurransen mellom hotellene er bedre og de må gjøre en innsats for kundene sine.
God natt!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, ChristelH197
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Et hyggelig familieeid hotel. Var på gjennomreise og ankom på kvelden. Hotellet ligger 2 km fra hovedvei men god anvisning fra hovedvei til hotellet. Ble møtt av eiern og trivelig opphold. Fikk mulighet for middag kl 21.15 Det var fin service. Dog syns vi det var dyrt for en hverdagslig middag.
Hotellrom var fint. Rent og god service forøvrig. Et hotell som kan anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Lillian T