Seiren
        37.8 km fra Eikum Hotell
        11.7 km fra Eikum Hotell
        Se flere hoteller i Hafslo
        Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, serviceinnstilt og hyggelig personale. Fine og rene rom. Historiske møbler, interiør og gjenstander, og et flott billedgalleri på veggene som forteller om hotellets historie. 100 års virksomhet. Gratulerer😊

1  Takk, hegek668
        Anmeldt 3. juli 2020

Har benyttet dette hotellet flere ganger, trivelig plass som aldri svikter. Maten er alltid på topp, og de har klart å beholde miljøet som familiehotell, selv med oppgradering av rommene og nytt heisbygg. Hageanlegger er en idyllisk plass for avslapping eller sammenkomster. En plass som absolutt kan anbefales! Vertskapet har alltid tid til en prat, og kjenner Sogn ut og inn og kan gi mange gode tips til turer og opplevelser.

Dato for oppholdet: mai 2020
        Takk, 128bj_rnk
        Anmeldt 30. august 2019

Tradisjonsrikt familiehotell med 3. og 4. generasjon i aktiv tjeneste. Ligger idyllisk til nær Hafslovatnet. Hotell med blanding av gammelt og nytt interiør. Super mat både til middag og frokost. Hyggelig og personlig service.

Romtips: Be om rom med utsikt mot Hafslovatnet.
        Dato for oppholdet: august 2019
        Takk, frikkinorway
        Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Vi ble over en natt midt i turistsesongen. Vi ble godt mottatt av eierne, og rommet vårt var rent og fint med gode senger. Hotellet har et herlig uteområde med mange bord, så man fint kan sitte litt for seg selv. Eierne tilrettela så vi kunne sitte ute (med hund) og spise middag. Rause porsjoner og god, hjemmelaget mat! Fra hotellet er det en liten spasertur ned til vannet, hvor det går an å bade.

Alt i alt er vi godt fornøyde med overnattingen - det eneste lille minuset er at det kun var én norsk TV-kanal, men det er kanskje ikke så rart når tyskere antakeligvis utgjør brorparten av overnattingene i sesongen.

Tommel opp!

Dato for oppholdet: juli 2019
        Takk, 504marith
        Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Dette er et hotel som alle bør styre unna. Rommene var gamle og slitte. Veldig lytt mellom rommene. Av 5 tv kanaler var 4 på tysk. Overnattingen står ikke i stil til det overprisede oppholdet.
        Maten var instutisjonspreget. Elendig frokost med lite utvalg.

Dato for oppholdet: august 2018
        1  Takk, Monica K