Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

God atmosfære, profesjonell og personlig service. God mat! Pluss for gode senger. Rent og koselig. Nydelig hage. Flott utgangspunkt for turer til Breheimen. Vi var tre par på tur og ble veldig positivt overrasket.

Takk, Seiren
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, serviceinnstilt og hyggelig personale. Fine og rene rom. Historiske møbler, interiør og gjenstander, og et flott billedgalleri på veggene som forteller om hotellets historie. 100 års virksomhet. Gratulerer

1  Takk, hegek668
Anmeldt 3. juli 2020

Har benyttet dette hotellet flere ganger, trivelig plass som aldri svikter. Maten er alltid på topp, og de har klart å beholde miljøet som familiehotell, selv med oppgradering av rommene og nytt heisbygg. Hageanlegger er en idyllisk plass for avslapping eller sammenkomster. En plass som absolutt kan anbefales! Vertskapet har alltid tid til en prat, og kjenner Sogn ut og inn og kan gi mange gode tips til turer og opplevelser.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, 128bj_rnk
Anmeldt 30. august 2019

Tradisjonsrikt familiehotell med 3. og 4. generasjon i aktiv tjeneste. Ligger idyllisk til nær Hafslovatnet. Hotell med blanding av gammelt og nytt interiør. Super mat både til middag og frokost. Hyggelig og personlig service.

Romtips: Be om rom med utsikt mot Hafslovatnet.
Dato for oppholdet: august 2019
Takk, fredrikunnar2018
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Vi ble over en natt midt i turistsesongen. Vi ble godt mottatt av eierne, og rommet vårt var rent og fint med gode senger. Hotellet har et herlig uteområde med mange bord, så man fint kan sitte litt for seg selv. Eierne tilrettela så vi kunne sitte ute (med hund) og spise middag. Rause porsjoner og god, hjemmelaget mat! Fra hotellet er det en liten spasertur ned til vannet, hvor det går an å bade.

Alt i alt er vi godt fornøyde med overnattingen - det eneste lille minuset er at det kun var én norsk TV-kanal, men det er kanskje ikke så rart når tyskere antakeligvis utgjør brorparten av overnattingene i sesongen.

Tommel opp!

Dato for oppholdet: juli 2019