Orbitz.com
eDreams
FindHotel
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vakkert beliggende campinghytter, godt utstyrt, enkel standard.
Meget stille og rolig.
Fantastiske sanitærfasiliteter og utmerket service. Obs; eies av religiøs organisasjon, så alkohol er forbudt (og helt ok, berusende beliggenhet! :)) Velholdte lokaler, prismessig meget gunstig.

Takk, tillabh
Anmeldt 30. juli 2019

Flotte omgivelser for camping. Supre fasiliteter, stort pg moderne servicebygg. Flott sanitær og kjøkken. Her var alt på stell og betjeningen veldig inøtekommende og hyggelig. Anbefales absolutt. Flott utgangspunkt for turer til Sogndal, Luster, Solvorn/Urnes, Jostedalen, Austerdalsbreen m.m.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 748audunm
Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Atter en gang tilbake til Lyngmo på cup. Her er vi alltid velkommen . Flotte store rom , fantastisk beliggenhet ved vannet med mulighet for leie av kano og kajakk . God frokost og hyggelig personell. Absolutt et sted å anbefale

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, nottis1970
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Fin camping for alle. Vi slo opp teltet her ved vann kanten. Strømmen funket uten problem og fine oppvask og dusj fasiliteter. Trenger ikke kjøpe poletter. Hyggelig personale. Mulighet for båt og kano leie.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, tinasC6564AR
Anmeldt 23. august 2016 via mobile enheter

Her var det veldig rent og pent, gode senger og fine bad. Frokosten var veldig variert, ikke varm mat men ulike brødtyper, masse pålegg og frokostblanding.
De hadde kanoutleie så vi fikk oss en koselig kjærestetur på blikkstille vann. Stedet er drevet av en kristen organisasjon men det merket ikke vi noe til. Anbefaler stedet til alle som vil ha billig og superbra overnatting.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Myhre45