Tur i nydelig vær

Flott tur. Passer for små og store😊. Litt bratt et lite strekk, men godt tilrettelagte stier... les mer

Anmeldt 5. juli 2020
hegek668
Hafslo, Norge
Flott tur for familier

Anmeldt 18. juli 2019
metannika
Lillestrøm, Norge

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur. Passer for små og store. Litt bratt et lite strekk, men godt tilrettelagte stier. Anbefales på det sterkeste

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, hegek668
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Flott tur som også passer for barn. Steintrapper på enkelte partier gjør det litt lettere. Stedvis ganske bratt. Flott utsikt over fjell og fjorder. Ta med matpakke og vindtett jakke.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, metannika
Anmeldt 10. august 2018

Tydeligvis en populær tur. Stor sti som var utbedret med steintrapper og trebroer på våte partier. Fantastisk utsikt når man kom over tregrensen. Ca tre timer opp og ned

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Per0806
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Flott gå tur til Molden !! Tar 3 timer , 1, 5 timer opp bratt enkelte steder , belønningen på toppen er over all forventning! Fantastisk utsikt , snødekkede topper sol og ja nydelig !!

Dato for opplevelse: mai 2018
2  Takk, 317linen
Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Vi gikk denne turen i forrige uke. Det var en veldig fin tur opp. Utsikten ble bare bedre og bedre etter hvert som vi kom høyere opp. Skal man gå denne turen, så bør man ta med i beregningen at man skal tilbringe litt tid på toppen for å nyte utsikten! Den var helt utrolig!!! Skal definitivt opp dit flere ganger! Vi så flere barnefamilier på toppen, så det går fint å gå med småbarn oppover. Så lenge de liker å gå i en del timer. Om man sliter på vei oppover, så er det bare å tenke at den utsikten du får på toppen er så definitivt verdt det!!!

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, MarieGri