Fuglesteg kan anbefales til alle

Flott tur til fjells i nydelig vær. Turen startet ved Coop Prix i Fortun. Flott tilrettelagt... les mer

Anmeldt 23. juli 2022
72larst
Norge
Fantastisk utsikt.

Anmeldt 14. juli 2018
S5261MHannk
Oslo, Norge

Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Veldig flott sted. Var servering av saft/kaffe etc da vi var der. Men det er ikke alltid det er åpent. Husk å sjekk på forhånd. Verdt turen opp! Fikk tips om denne turen av Vassbakken kro & camping.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, S5261MHannk
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig fin tur opp til et spektakulært sted. Nydelig utsikt og en fantastisk flott gammel gård på 630 moh. Veien opp var bratt, men fin og gå. Vertsskapet var svært hyggelig. En flott opplevelse. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 640terjev