BØR OPPLEVES!

2.året på rad vi tar denne turen og like fantastisk opplevelse i år! Hadde med barna som storkoste... les mer

Anmeldt 5 dager siden
628gryt
Oslo, Norge
Flott tur, nydelige omgivelser med super lokal guide!

Super tur med fantastiske guide i nydelige omgivelser! Fokus på sikkerhet og smittevern. Flinke... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Christin K

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

En herlig time i 35 knop i RIB på Sognefjorden fra Skjolden til Gaupne og tilbake. Interessante stopp underveis og storslått natur. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 539fredrikj
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Super tur innerst i Sognefjorden interessante stopp underveis, topp utstyr og båt. Morsom tur!!!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, camillahoien
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Meget flott tur på Lusterfjorden med RIB og gåtur til Feigefossen! Barna på 5 og 8 år synes det var helt topp! Anbefales

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, torarne77
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Kanonbra, super, spennande, kosele tur. Alle fem storkoste seg delux, og sjåføren gjorde ein kanonbra jobb både på Rib og på fjellturen!!!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Stine S
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Jeg tok Rib båt turen i strålende sol. Artig å se Luster fra fjorden med innslag av sel, musikk og lokal guide. I tillegg majestetiske Feigum fossen i skjønn natur. Mvh Arild Møllenhus

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 310arildm