Ett ord: Fantastisk!!

Fantastisk opplevelse og fin tur til Feigefossen. Vi var der med ett reisefølge og mr. Pretty eyes... les mer

Anmeldt 25. februar 2023
Tarjei Ø
BØR OPPLEVES!

Anmeldt 27. juli 2021
628gryt
Oslo, Norge

Anmeldt 27. juli 2021

2.året på rad vi tar denne turen og like fantastisk opplevelse i år! Hadde med barna som storkoste seg! Anbefales virkelig; nydelige omgivelser,hyggelige folk og god stemning hele veien! Vi kommer tilbake!

Takk, 628gryt
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Super tur med fantastiske guide i nydelige omgivelser! Fokus på sikkerhet og smittevern. Flinke guider som var lokalkjent med god humor.
Flott tur, anbefales:-)

Takk, Christin O
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

En passe lang (1 t ++) båttur, som startet med flott norsk musikk i det vi kjørte utover fjorden fra Skjolden. Kjørte til Gaupne, krysset fjorden og stoppet ved Feigefossen og Lærum gården. Båtføreren fortalte om omgivelsene og historier fra distriktet.

Takk, Lene B
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk tur i Lusterfjorden med guide Eivind. Vi fikk glimt av sel og nise og hadde en spennende og fin tur på vannet👌🏻 Gåturen til Feigefossen var knall og kafestopp så koselig🌸

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, 152marits
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Kjempe fin tur og flink guide! Ryddig opplegg, selv i coronatider! Anbefales å ta seg en sånn tur når man er i skjolden!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 40gryn