BØR OPPLEVES!

Anmeldt 27. juli 2021
628gryt
Oslo, Norge
Flott tur, nydelige omgivelser med super lokal guide!

Anmeldt 23. juli 2021
Christin K

Anmeldt 27. juli 2021

2.året på rad vi tar denne turen og like fantastisk opplevelse i år! Hadde med barna som storkoste seg! Anbefales virkelig; nydelige omgivelser,hyggelige folk og god stemning hele veien! Vi kommer tilbake!

Takk, 628gryt
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Super tur med fantastiske guide i nydelige omgivelser! Fokus på sikkerhet og smittevern. Flinke guider som var lokalkjent med god humor.
Flott tur, anbefales:-)

Takk, Christin K
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

En passe lang (1 t ++) båttur, som startet med flott norsk musikk i det vi kjørte utover fjorden fra Skjolden. Kjørte til Gaupne, krysset fjorden og stoppet ved Feigefossen og Lærum gården. Båtføreren fortalte om omgivelsene og historier fra distriktet.

Takk, Lene B
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk tur i Lusterfjorden med guide Eivind. Vi fikk glimt av sel og nise og hadde en spennende og fin tur på vannet Gåturen til Feigefossen var knall og kafestopp så koselig

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, 152marits
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Kjempe fin tur og flink guide! Ryddig opplegg, selv i coronatider! Anbefales å ta seg en sånn tur når man er i skjolden!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 40gryn