Anmeldt 28. juli 2019

Flott beliggenhet innerst i Sognefjorden, med sitt turkise vann. Spartansk innredet rom, liten vask på badet som kun var brukelig til håndvask. Ekstremt lytt på rommene. Vi hørte naboen snorket og når han var på do. Vi hadde gledet oss til 3 retters middag, men synes ikke maten var god. Tørrstekt kalv, og alt for lite mat når en har vært på fjelltur. Anbefaler heller å spise på Eide gård, som ligger 15 min spasertur fra hotellet, nydelig hjemmelaget mat, i rause porsjoner. Frokosten var ikke mer enn den måtte. First price egg og bacon.

Takk, Skogmus68
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Vårt første besøk på Skjolden hotell ble en meget positiv overraskelse. Hotellet ligger idyllisk til ved vannkanten og har en stor terrasse med kveldsol med strålende utsikt. Vår familie på 3 spiste også middag på hotellet - dagens 3 retter. Et herlig måltid og kjøkkenet på hotellet levde opp til sitt gode rykte. Alt bra på hotellet? Nei, det er ikke det mest moderne vi har vært på, og rommene var enkelt innredet. Frokosten var god men enkel.
Men hotellet hadde bøtter med sjarm og betjeningen var serviceminded og hyggelige. Når i tillegg prisen på overnatting for 2 voksne og 1 barn ligger på 1800 så gir vi toppscore. Vi kommer tilbake.

Takk, BullCocky
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Et hjemmekoselig hotell, med flott fjordutsikt fra rommet, dagligstue og spiserom. Veldig god ala varte middag. Frokosten ok, godt brød, men den kan være mer spennende og innbydende, med blant annet mer grønnsaker. Her er det et utviklingsmuligheter. Lokk to Petter Stordalen og hans hoteller! Rommet var enkelt, og manglet både tv og hårføner. Står ikke i stil til prisen på rommet, og forventningene på et slikt hotell. Betjeningen hyggelig. Vi hadde akt i alt et fint opphold.

Takk, fjellgod
Anmeldt 10. juni 2019 via mobile enheter

Såvidt innafor . Aperitiff, forrett, hovedrett og dessert . Aperitiff og forrett såvidt OK . Entrecôte delt stykke med en diger fettklump ingen fettrand . OK stekt , men tilbehør ikke bra . Dessert altfor søt . Fikk en udefinert hvitvin , rødvin og dessertvin til kr 240,00 PR glass , ingen selvvalg av vin, bare det som ble servert . Alle viner hadde ingen karakter , ikke skjemt , men heller ikke på topp . Til kr 1300 ++ forventet langt bedre . Har spist samme sted tidligere , da var alt meget bedre .

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, 672sigmunde
Anmeldt 17. mai 2019 via mobile enheter

Nydelig beliggenhet ved Sognefjorden med Molden som kneiser i horisonten. Unik service man ikke finner så ofte lenger, her får man virkelig følelsen av at vertskapet legger sin stolthet i at gjestene skal få en minnerik opplevelse. Meget høy klasse på mat og vin til hyggelig pris!

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, frodehilde