Priceline
StayForLong
FindHotel
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Uprofesjonelt og iskald møte med Skjolden Hotel. Et såpass arrogant og amatørmessig vertskap burde ikke få drive innen servicenæringen, ekstremt ødeleggende både for Skjolden spesielt og for Norge generelt. En stresset kvinne (en av driverne) møtte oss med en avfeiende mine at de ikke kunne servere oss lunch, enda vi hadde reservert bord. Ikke var det spisende gjester i sikte og det var mange ledige bord. ( bordene hadde korona-distanse)
Vi kjørte en lang omvei for å besøke stedet etter en god omtale fra en venn av vertskapet. Det hadde kostet så lite å gi oss en tilbakemelding om formiddagen, at de ikke rådde med å levere den bekreftede bestillingen.

2  Takk, almav150
Anmeldt 6. juli 2020

Mye av min egen familie er fra Lærdal, og jeg har alltid beskrevet det som "innerst i Sognefjorden". Jeg skjønner jo nå at det er helt feil av meg. Skulle man ta sjøveien og dra så langt inn i Sognefjorden man kommer, vil det første stedet man setter foten på land være på tomten av Skjolden Hotell. Hotellet er perfekt plassert innerst i Sognefjorden. Heldigvis har jeg familie fra Skjolden også, hvis man går litt lenger tilbake
Hotellet er drevet av et ektepar der begge to har lang erfaring fra hotell- og restaurantbransjen, og det merkes. Sjelden har jeg følt meg mer velkommen når jeg kommer inn på et hotell. Og den følelsen har fulgt oss gjennom hele oppholdet. Det er uvanlig god stemning på dette hotellet. Servicen er upåklagelig, men jeg synes ikke det er dekkende for å beskrive hvordan det var å være her. Det er vanskelig å vite om hotellet kun har ansatt folk som er både blide, hyggelige og serviceinnstilte, eller om arbeidsmiljøet er så bra her at folk rett og slett gleder seg til å komme på jobb og yte sitt aller beste for oss gjester. "Pappa – hva er det du smiler av?" spurte ene dattera da jeg kom og satt meg ved frokostbordet. "Jeg blir så glad av hyggelig og blide folk", svarte jeg etter å ha hatt en samtale med en av de ansatte.
"I disse tider" hvor vi kun skal feriere i Norge, gjorde en anbefaling fra én i bransjen for en god stund siden at vi havnet her i år. Men det trenger ikke være reiseråd og epidemi for at man skal velge dette fremfor en tur til det store utland. Dette stedet innerst i Norges dypetse og verdens lengste åpne fjord man lett prioritere uansett. Når man sitter på terrassen eller hagen med et glass og ser rett ut over fjorden, får man denne følelsen som vi nordmenn liker å skryte av; "Norge er et fantastisk vakkert land". Er det egentlig mulig å bli lei en slik utsikt?
Jeg vil gjerne få takke familien Dalehaug og teamet for en veldig, veldig fin opplevelse. Dere er en fantastisk gjeng! Så vil jeg også gjerne takke restauranten for en fin matopplevelse (nydelige smaker), og restaurantsjef Pettersen og hans team for utmerket service. Her er det også mye rutine og erfaring i bagasjen.

Romtips: Fjordutsikt
2  Takk, KennethRordam
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde det helt fortreffelig, vi ble møtt av flotte folk, fikk servert deilig mat i nydelige omgivelser. Anbefaler et opphold her på det sterkeste! Det eneste jeg angrer på er at vi ikke var lengre enn en natt.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, lindacjm1
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Vakker beliggenhet, nydelig mat, svært hyggelig og dyktig, men samtidig personlig stab. Ligger i nærheten av mange gode motorsykkelveier, herunder Turtagrø-Årdal og Sognefjellsvegen. Muligheter for å bade i fjorden, men for kaldt ved mitt besøk gr. sen snøsmelting.

Dato for oppholdet: juni 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, Finn A
Anmeldt 26. september 2019

Helt fantastisk sted! Kjempehyggelig personale, nydelig mat og god vin, stor frokostbuffet, og behagelig musikk og atmosfære. Anbefales på det sterkeste for både forretningsreise og ferie - jeg kommer tilbake!

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, 125kirah