FindHotel
StayForLong
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig gjensyn med Skjolden hotell. Hotellet har fått en meget vellykket oppgradering av dyktige og trivelige nye eiere. Beliggenheten er genuin med velpleid hage og fjorden rett inn. Både rom, restaurant og foaje har blitt veldig bra. Maten var en høydare. Nydelig skate til forrett, velsmakende kylling og deilig epledessert. Både barn og voksne storfornøyde! Betjeningen er utrolig proff og hyggelig.

Takk, 523nuriag
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et hotell med flott beliggenhet ned mot fjorden. Helt ok rom i et bra hotell. Men det som sitter igjen etter dette oppholdet er den gode maten og den strålende servicen to slitende syklister fikk her. Fra vi kom inn og ble møtt av ei hyggelig ung jente i resepsjonen, til vi dro igjen følte vi at vi ble satt pris på. Veldig god mat, fra hamburgeren vi kastet innpå etter en lang og slitsom sykkeltur, til 3 retter'n på kvelden. En kulinarisk opplevelse. Vi forlot stedet med et "på gjensyn" fra vertinnen. Definitivt ja.

Takk, Oleberge
Anmeldt 19. juli 2020

Alt i alt et helt supert sted: Serviceminded og veldig hyggelig personale, deilig mat/drikke og ikke minst en terrasse med fantastisk utsikt!

Anbefaler å ta turen derifra på østsiden til Lerums museum, Urnes stavkirke og evt ferge over til Solvorn.

Takk, Snoopy6868
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger vakkert til, er innbydende og stilig. Det som virkelig gjorde inntrykk var kveldens middag som var en stor opplevelse. Hotellet, personalet, kjøkkenet og omgivelsene innfridde alle forventninger og anbefales gjerne.

Takk, Ingamot
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Et høydepunkt på Norgesferien vår. En aldeles nydelig plass, særdeles hyggelig vertskap og nydelig mat og drikke. Fine turmuligheter i nærområdet! Vi var 3 og trodde vi hadde bestilt et tremannsrom, men vi hadde gjort en feil og kun booket dobbeltrom. Resepsjonisten ga oss to dobbeltrom til samme pris som tremannsrom.

Takk, John Emil M