Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi ankom Hotell Skjolden etter tinderangling i Jotunheimen. Vi kunne ikke ha fått et bedre sted å hvile kropp og sjel. Lokasjonen er formidabel innerst i Sognefjorden. Maten og drikken er verdt en reise i seg selv. Vi skal være takknemlige for at vi har slike driftige, profesjonelle og hyggelige vertskap som familien Dalehaug. Tusen takk for oss - vi kommer tilbake!

Romtips: Perfekt som hvilested etter tinderangling i Jotunheimen eller verdt en reise I seg selv.
Takk, Jarl Eirik T
Anmeldt 18. juli 2021

Et veldig hyggelig hotell i nydelige omgivelser. Vi ble så godt tatt i mot av hotellets eier og følte oss veldig velkomne og vel i varetatt under hele oppholdet. Fantastisk middag om kvelden. Enkle, rene og funksjonelle rom. Her kommer vi gjerne tilbake!

Takk, 404heleneh
Anmeldt 12. august 2020

Vi forlenget våt opphold med 3 døgn ble her i hele 9 døgn! Vi har fått sett det meste av indre Sogn samt en dagstur til Lom og en rundtur over Gaularfjell som er et meget godt tur forslag inklusive besøk til Suphellebreen, Nigrabreen og ikke minst til Styggevatn. De "lokale" dalene, tex Dalsdalen, Mørkridsdalen og Fortunsdalen samt til Ornes med stavkirken Urnes er også flotte steder å besøke.

Romtips: Fantastisk utsikt med ypperlig service !
Dato for oppholdet: august 2020
Takk, sommer456
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Vi besøkte Skjolden i to dager. Første kvelden prøvde vi al’a carte restauranten. Maten var god men ble servert av en lite ivrig betjening. Andre kveld hadde vi en fantastisk 3-retters meny som var vel verdt sine 595kr. Nydelig mat med god historie rundt og perfekt vin.

Hotellet er gammelt, ja det er lytt og støyete og er nok ikkje det beste hotellet vi har budd på. Men rammene rundt, kjøkkenet og atmosfæren er god.

Forstår nok at noen synes det er kjedelig at rommene ikkje har tv og wi-fien ikkje er topp. Utsikten er fantastisk for de som har rom med fjordutsikt

1  Takk, Shiba14
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Vi skulle bo her to døgn, men det ble bare med ett. Koselig sted, men svarer ikke til pris eller forventningene. Rommene er små og litt spartanske. Det verste er at det var så lytt. Hørte alt fra naborommene. Den minste lyd. Sov ikke godt med andre ord.
Oppturen var maten. Vi hadde 3-retters og dette er den beste maten vi har spist på hele ferien. Helt nydelig. Verdt å besøke for matens skyld.

2  Takk, Annkrs