“God mat og god service ”
Anmeldelse av Restaurant Schroder Stue

Restaurant Schroder Stue
Vurdert som nr. 10 av 12 Restauranter i Brønnøysund
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Dette er en bra restaurant med god service. Vi fikk maten raskt av en hyggelig og profesjonell servitør. Både dagens fisk som var laks, en suppe til forrett og burgeren var bra.

Takk, joakimmoer

Anmeldt 10. august 2020

Ble dessverre svært skuffet over fiskesuppen som ikke hadde noe med fiskesuppe å gjøre. Når det i tillegg serveres Munkholm og mineralvann som gikk ut på dato for 5 måneder siden, og servicen også får stryk, da er det bedre å finne en annen restaurant.

1  Takk, BirgitBr
Anmeldt 7. juni 2020

Restauranten ligger i selve Thonhotellet, og ble besøkt ifm miniferie langs FV 17 i koronaens tidsalder 2020. Begrenset åpningstid, men du verden hvor hyggelig hun nordnorske servitrisa laget det for oss.Ser glatt for meg at dette kunne blitt helt knall med full åpningstid og meny ;-)

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Jostein G
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

For meg er det viktig med god mat i en avslappende atmosfære i nærhet til hotellet jeg bor på når jeg er på veien. Jeg foretrekker alltid fisk i Nordnorge og har store forventninger til hva jeg får og ikke minst hvor mye jeg får! Signatur-retten Tørrfisk var et smakfullt,raust og delikat måltid. Har en liten ting å pirke på. Ta vekk industripotetene og server en potetstappeRabarbra desserten med brunost-is var utsøkt! Aldri for mett til en god dessert

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 685siris
Anmeldt 13. august 2017 via mobile enheter

Fikk anbefaling i resepsjonen på hotellet og måtte jo prøve: Grillet tørrfisk! Den var det mersmak på!

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, Lillewen
Margrethe U, Bookingkonsulent på Restaurant Schroder Stue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. april 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så flott at vår tørrfisk falt i smak.
Ønsker deg hjertelig velkommen ved en senere anledning.

Mvh
Margrethe
Thon Hotel Brønnøysund

Reisende som så på Restaurant Schroder Stue, så også på

Brønnøysund, Brønnøy

Har du vært i Restaurant Schroder Stue? Del dine erfaringer!