“Tålmodighet er en dyd...”
Anmeldelse av Kred

Kred
Vurdert som nr. 4 av 11 Restauranter i Brønnøysund
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Dette stedet bar preg av uerfarne servitører. Etter å ha blitt henvist til et bord ventet vi over 30 min på å få bestille, vi ble ikke tilbudt noe å drikke i løpet av denne stunden. Det var ikke fullt på restauranten heller.
En stund etter bestillingen endelig var i boks, kom servitøren og ville informere om at det kunne ta inntil 20 min før maten kom. Det gikk 45 minutter til, og minuttet før vi var på vei til å gå kom endelig maten! Min club sandwich var knallgod, mannen min sin entrecôte var ikke det. Over halve stykket var bare en fettrand, samt en stor fettrand midt i stykket. Kanskje ikke noe å servere gjester? Vi blir nok ikke å besøke det stedet igjen, dessverre...

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Toneih

1923 av 75 anmeldelser

Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Spurte om de hadde ett bord til meg og fikk beskjed om at det var fritt valg. Spurte videre om en bestilte i baren eller om en kom til bordene, fikk bekreftet at de tok bestilling ved bordet.
Så gikk det 25 min før noe skjedde, ikke ett spørsmål om jeg ville se en meny eller bestille noe drikke!
Bestemte meg for å gå om 30 min ble passert, men etter 28 min kom det en kelner og jeg fikk bestilt en øl samt fikk en meny. Allerede etter ett minutt fikk jeg spm om jeg var klar til å bestille!

Fiskesuppen var helt Ok, men servicen eller mangelen på sådan som ødela inntrykket her. Nå var de to servitørene travelt opptatt for det var mange gjeter, så det er nok heller den som setter opp bemanningsplan som ødela inntrykket her. Prøver nok den Italienske neste gang jeg er i Brønnøysund!

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, frankn670
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted med grei mat, men det er merkelig at servitørene ser ut til å glemme kundene så snart menyen er delt ut.

Første gang vi var der fikk vi menyen, men ble så sittende å vente en evighet før noen kom og tok opp bestilling. Da vi skulle ha påfyll av drikke var det ikke mulig å få kontakt. Sist vi var der skjedde det samme igjen. Servitørene styrte med sitt og kom ikke til bordet igjen for å sjekke om vi trengte noe mer.

Det er bare dette lille som skal til for å få en høyere score hos meg- ta opp bestilling innen rimelig tid, ta et par turer bort til bordene for å spørre om kundene har det de ønsker. Det er så innmari irriterende å få et måltid forstyrret av å måtte «jakte» på servitøren.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Pitten190479
Anmeldt 24. desember 2019 via mobile enheter

Meget god burger med blåmuggost, eneste som trekker ned er at jeg måtte vente lenge for å få drikken jeg hadde bestilt.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Oerjan70
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Drakk kaffe og spiste fries i ly for regnet. Kult konsept med bra musikk og hyggelig ansatte. Håper å komme tilbake!

Dato for besøk: august 2019
Takk, etengavil

Reisende som så på Kred, så også på

Brønnøysund, Brønnøy

Brønnøysund, Brønnøy

Har du vært i Kred? Del dine erfaringer!