“Helt Ok.”
Anmeldelse av Kred

Kred
Vurdert som nr. 3 av 12 Restauranter i Brønnøysund
Anmeldt 5. august 2020

God street-food mat og god service i litt mørke omgivelser. Har spist flere retter der og har vært fornøyd hver gang.

Takk, 981trines

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Lite folk, allikevel måtte vi vente ei time på maten. Et par på nabobordet gav opp, og gikk før maten ble servert.
5 bord sto med uryddet med matrester lenge. Dette skaper et dårlig førsteinntrykk. Når maten først kom var de to som bestilte burger meget misfornøyde med hamburgerne- som de opplevde som kalde seige skosåler. Vi to som bestilte entrecôte greit fornøyd. Kryddersmøret satte smak på potetbåtene, og kjøttet var fint. Noe tynn peppersaus. Kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: august 2020
Takk, hegemor2018
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Sinnsykt god mat, flinke, hyggelige servitører og en god atmosfære! Kred er blitt obligatorisk når jeg reiser innom Brønnøysund!

1  Takk, grootnissen
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Takk for oss.
Har spist middag her på vårt beste i B.
Fiskesuppen var noe av det beste jeg har smakt...

2  Takk, vestlendingf
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

De hadde tid til å servere oss på uteservering, så vi forlot etter 15 minutt! I disse C-19 tider bør de ha nok bemanning til å ta i mot alle gjestene.

Takk, 104bentej

Reisende som så på Kred, så også på

Brønnøysund, Brønnøy

Brønnøysund, Brønnøy

Har du vært i Kred? Del dine erfaringer!