“God bacalao og burger ”
Anmeldelse av Kred

Kred
Vurdert som nr. 4 av 12 Restauranter i Brønnøysund
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

God mat, fint lokale innvendig og hyggelig betjening. Vi spiste bacalao og hamburger og barnet pasta. All maten var smakfull.

Takk, Trokken

2024 av 104 anmeldelser

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat,Spiste en burger der. Synes at de som jobbet der var litt impåslitne. Måtte vente litt før maten kom og…..

Takk, julian123linder
Anmeldt 2. juli 2021

Helt fantastisk matopplevelse❤ Bestilte grillplate og det var så man fikk lyst å gå inn på kjøkkenet å gi kokken en klem. Hit kommer vi tilbake så snart anledningen byr seg.

Takk, Tina-Mari T
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Stedet kan absolutt anbefales for god mat og hyggelig betjening. Vi kommer gjerne tilbake en annen gang. Spiste ukens fisk, torsk, meget god

Dato for besøk: mai 2021
Takk, roy8hansen
Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

Var på Kred og spiste fiskesuppe. Den var god og inneholdt mye fisk. Hyggelig servitør som fulgte oss godt opp ved bordet. Rent og ryddig lokale med god atmosfære. Hit kommer vi gjerne igjen.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, TerjeB81

Reisende som så på Kred, så også på

Brønnøysund, Brønnøy

Brønnøysund, Brønnøy

Har du vært i Kred? Del dine erfaringer!