“Anbefales ikke.”
Anmeldelse av Kred

Kred
Vurdert som nr. 4 av 12 Restauranter i Brønnøysund
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Elendig service. Får lyst til å forlate etter man har vært i kontakt med betjeningen. Ingen hyggelig opplevelse. Finnes så mange andre hyggelige spisesteder i Brønnøysund som anbefales fremfor dette stedet. For oss ble dette første og siste gang.

Takk, Anna B

Anmeldt 25. juli 2021

Bestilte bakt kveite med nøttesmør. Kan ikke huske sist tallerkenen var så ren etter et måltid. Nydelig var det! Hyggelig betjening. Anbefales.

Takk, Idaglib
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og super service både idag og i går. Forøkte oss hos «konkurrenten Svang» idag, men det var stusselige greier med fullstendig manglende tilbakemelding.
Til tross for manglende bordbestilling her på Kred fant de et bord for 2.

Deilig Bacalao, super betjening, vi kommer tilbake

Takk, Getaway29631005634
Anmeldt 21. juli 2021

Etter å ha spist mye ute i sommer, for å «gjenoppbygge utelivsbransjen», og vært i Oslo, Flekkefjord, Farsund, Trondheim, så kom vi til Brønnøysund i vind og vannrett regn … Og så fikk vi fikk sommerens måltid på Kred. Ytrefilet, akkurat passe stekt til medium, grønnsaker tilberedt helt perfekt og alt tilbehør smakte nydelig i en stor porsjon. En fantastisk matopplevelseVi kommer igjen

Takk, BirtheV37
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Uoppmerksomme servitører som det var vanskelig å få kontakt med, det tok 20 min å få bestilt mer drikke, det kom når vi hadde spist opp maten. Kluss i regningen trekker også ned. Kveita var god, men burgerne var skuffende. Alt i alt en middels dårlig opplevelse.

Takk, Cathrine S

Reisende som så på Kred, så også på

Brønnøysund, Brønnøy

Brønnøysund, Brønnøy

Har du vært i Kred? Del dine erfaringer!