“Ikke verdt pengene”
Anmeldelse av Kred

Kred
Vurdert som nr. 4 av 12 Restauranter i Brønnøysund
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste sashimi til forrett. Laks og ponzusaus ok, mangosalat så kjip ut. Til hovedrett egenkomponert burger (tørr burger og pommes frites smakte harskt), dagens fisk (breiflabb. God mat men helt uten salt), og grillplate (pommes frites smakte harskt, fruktsalat så gammel ut og smakte lite, mais og grønnsaker kalde, kald bernaisesaus lite smak og så ut til å ha stått en stund, kyllingvinger ikke sprø og kun krydret med salt og pepper. Biff og spareribs var mørt og godt.) Alt i alt en skuffende og dyr opplevelse.

Takk, ciciliei

Anmeldt 30. juli 2021

Måtte jo bare innom en tur igjen, denne gangen ble det Grillplata.
Har spist Graffi sin Grillfest noen ganger, og denne sto ikke tilbake for den.
Kyllingvingene var til å dø for, alldeles NYYYYYdelige!

Takk, Tove H
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Kald burger som så ut til å komme rett fra frysedisken. Godt tilbehør. Spiste også pasta som var ok +. Ikke spesielt god kundeservice, nevnte til servitør at burgeren var kald. Fikk ikke tilbud om å varme den.

Takk, 70maritr
Anmeldt 28. juli 2021

Hyggelig tilværelse ute. Dårlig service. Ikke veldig god opplevelse. Maten var stort sett veldig bra, unntatt blåskjellene. Skulle gått forbi eller blitt hjemme.

Takk, tordosletten
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Maten er god men ikke spesiell. Greie priser. Etter 25 min måtte vi be om meny. Alt tok veldig lang tid. Uerfarent personale. Det tok 75 min fra Vi kom til Vi ble servert.

Takk, joakimmoer

Reisende som så på Kred, så også på

Brønnøysund, Brønnøy

Brønnøysund, Brønnøy

Har du vært i Kred? Del dine erfaringer!