“Dårlig middag”
Anmeldelse av Spisested Cygan

Spisested Cygan
Vurdert som nr. 11 av 12 Restauranter i Brønnøysund
Anmeldt 21. juli 2020

Vi fikk servert middagene på ulike tidspunkt slik at maten ble kald. Skikkelig gatekjøkkenmat. Fin utsikt

Takk, 831margreteh

Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Koselig plass som ligger helt i bryggekanten.
Hverdagslig meny med god smak.
Veldig hyggelige servitører.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, toneschroeder
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

God mat (stekt sei / kjøttkaker). Veldig god service. Spurte om prosecco, hadde ikke og anbefalte hvitvin. 2 min. etterpå kom de med prosecco på kjøl ikke supertrivelig interiør, men sjarmerende m sjøutsikt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 211evab
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

God mat til en grei pris. Avslappet stemning. Ligger fint til ute på kaia. Vi hadde tre forskjellige retter og alle var fornøyd.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Ole-Harald B
Anmeldt 22. desember 2019

Dato for besøk: september 2019

Reisende som så på Spisested Cygan, så også på

Brønnøysund, Brønnøy

Har du vært i Spisested Cygan? Del dine erfaringer!