“Fantastisk matopplevelse av ypperste klasse!”
Anmeldelse av Svang

Svang
Vurdert som nr. 1 av 12 Restauranter i Brønnøysund
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste 6-retters på Svang i Brønnøysund. Fantastisk å ha en slik fabelaktig restaurant her på Sør-Helgeland. Vi kommer definitivt tilbake!

Takk, hildegunng

Anmeldt 23. juni 2021

Tenk at vi skulle finne en slik gourmet restaurant i Brønnøysund! Fantastisk mat, vinpakke og service. Rett og slett en matopplevelse av de sjeldne!

Takk, ninasM3657XJ
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

SVANG leverer en fantastisk middagsopplevelse med vidunderlige smaker fordelt på flere forreter, hovedretter og desserter. Maten er unik og omgivelsene danner feststemning. Det er ingenting å trekke. Perfekt servering med god øl og vin til maten. Helt topp! Disse burde få en micheleng stjerne asap!! Topp 1 prosent.

Takk, matory6
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Her fikk vi fantastisk god mat og drikke for pengene! To nydelige forretter der barna elsket laksetartaren. Dagens fangst (sei for dagen) med piggvarsaus og grillet hjertesalat var utsøkt. For å toppe det hele valgte vi fritert camembert med iseplevin til. Denne kombinasjonen må du ikke få glipp av!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 868janicked
Anmeldt 16. desember 2020 via mobile enheter

Tipp topp opplevelse. Spennende smaker. Godt komponerte retter. God pentagon av både sted og retter. Trivelig personale. Mye lokal mat.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, bondishambus

Reisende som så på Svang, så også på

Brønnøysund, Brønnøy

Brønnøysund, Brønnøy

Har du vært i Svang? Del dine erfaringer!