“Uheldig”
Anmeldelse av Oriental Garden

Oriental Garden
Vurdert som nr. 6 av 12 Restauranter i Brønnøysund
Anmeldt 15. juli 2020

Synd at de ikke hadde alle rettene på menyen. Da vi fikk maten manglet vi maten til en person - den var levert til feil bord. Denne retten måtte lages på nytt og kom dertil sent. Vi måtte spørre to ganger om å få asjetter og bestikk ......mens maten som vi hadde fått ble kaldere og kaldere. Men god mat selv om det ikke ble den opplevelsen vi hadde ønsket.

1  Takk, 24truder

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Maten var helt ok, men den smakte dessverre lite. Jeg bestilte kylling satay, men det var ikke mye med sausen som minnet om satay..

Takk, Maria Kant P
Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Har kjøpt mange middager her. Får glutenfri mat, og den smaker godt hver gang. Take-away går fort. Veldig hyggelige folk som driver restauranten.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, astrudd
Anmeldt 6. august 2019

Hyggelig betjening, fint innredet, om enn noe sparsommelig. Da vi skulle bestille kom kokken med anbefalinger. Disse var for så vidt ok, men vi syntes ikke dette var asiatisk slik vi ønsket det. Det var tilberedt med litt lite krydder og for lite særpreg. Sorry.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Petter J
Anmeldt 19. mai 2019 via mobile enheter

Oriental Garden anbefales på det sterkeste! Maten var av ypperste klasse, utrolig smakfull og delikat. Veldig bra service, og hyggelig priser! Spiser ofte på kinarestauranter når vi er på tur, og denne restauranten i Brønnøysund er absolutt en av de beste vi har besøkt!

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, 574elind

Reisende som så på Oriental Garden, så også på

Brønnøysund, Brønnøy

Har du vært i Oriental Garden? Del dine erfaringer!