Vio.com
Etrip
StayForLong
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Innsjekking og utsjekking ble håndtert av smilende og hyggelig betjening.

Familierommet var stort, rent og innbydende.

Jeg har gitt hotellet fire stjerner. Vurderingen er basert på denne typen hotell som er relativt enkle. Dette er et av de bedre hotellene jeg har vært borti - i denne genren. Hadde det vært promotert som et fullverdig hotelltilbud ville det ikke fått samme poengsum. Hotellet ble bygget som en midlertidig løsning mens hotellet i sentrum ble pusset opp og er utstyrt deretter.

Ting som trekker ned: Én typer rød og hvit vin samt én type øl i resepsjonen; ingen bar. Ikke tilgang på kveldsmat. Frokostbuffeten var enkel men god.

Hotellet er godt egnet for en enkelt overnatting eller et lengre opphold hvor man stort sett bare skal dusje og sove. Trenger man mer komfort bør man se etter andre alternativer.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Llenda
Margrethe U, Bookingkonsulent på Thon Hotel Torghatten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så flott at dere hadde en god opplevelse med vår betjening og at Thon hotell Torghatten innfridde forventningene.

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 7. oktober 2016 via mobile enheter

Behagelig og passe stort hotell, med gangavstand fra flyplassen og en litt lengre spasertur til Brønnøysund sentrum. God frokost og greie rom. Internett via gratis wifi. Fine turområder i området for dem som har tid og lyst.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, FrankOlavK
Margrethe U, Bookingmedarbeider på Thon Hotel Torghatten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2016

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så flott å høre at du hadde ett hyggelig opphold hos oss.

Anmeldt 26. august 2016

Hotellet ligger lit utenfor sentrum men har fine store rom og en hyggelig salong i 1.etj
kjempe hyggelige ansatt som tok oss i mot ved ankomst og som informerte om hva hotellet hadde å tilby og når frokosten ble servert kan anbefalles

Dato for oppholdet: juni 2016
2  Takk, mobirek
Margrethe U, Booking på Thon Hotel Torghatten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2016

Hei

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så flott at dere hadde ett hyggelig opphold hos oss og var fornøyd med vår service.

Mvh
Margrethe
Booking

Anmeldt 11. juli 2016

Hotellet er nær flyplassen og Torghatten, men et godt stykke fra Brønnøysund sentrum. Veldig kjedelig og gjennomsnittlig hotell, men det er lekebord for små barn i 1.etasje. Rommene var rene, og det er god isolering mellom rommene.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Ingeborg56
Margrethe U, booking på Thon Hotel Torghatten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2016

Takk for din vurdering av oppholdet på Thon Hotel Torghatten.
Vi beklager at du opplevde hotellet som kjedelig og gjennomsnittlig. Thon Hotel Torghatten har andre fordeler som nærhet til flyplass og lett tilgang til badeplass og fantastisk løype. Hotellet er Thon Budget konsept og har derfor bare det nødvendige for de som overnatter i forbindelse med flyreise eller jobb. I Brønnøysund har vi 2 Thon hoteller og Kystferie leiligheter. Den andre Thon Hotels ligger i byens sentrum og er i Thon City konsept. Thon Hotel Brønnøysund ligger ett par hundre meter fra Hurtigruten og shopping. Thon Hotel Brønnøysund har også egen restarant med meny til forkjellige smaker og fantastiske flinke kokker med internasjonal erfaring.
Kystferie leiligheter er da fantastisk alternativ dersom dere reiser med barn og vil oppleve litt mer av Helgelands kystens natur.
Vi ønsker dere hjertelig velkommen til oss ved senere anledning.

Med vennlig hilsen,
Julia
Booking

Anmeldt 5. november 2015 via mobile enheter

Dette hotellet overrasker positivt, med ansatte som har kunden i fokus. Damen i resepsjonen fortjener all honnør - her er du velkommen. Fikk oppgradert rom - med meget bra standard. Bra med parkering. Frokost med bra standard. Ligger nært flyplass - uten at det er problemer med støy. ANBEFALES!

Dato for oppholdet: november 2015
Takk, NarvN
Margrethe U, Booking på Thon Hotel Torghatten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2015

Hei og tusen takk for strålende tilbakemelding.
Så godt å høre at du følte deg velkommen til oss, og at også at øvrig service og fasiliteter
overgikk dine forventninger.
Tusen takk for anbefaling.
Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss.