Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Hadde gledet oss til opphold etter å ha lest gode anmeldelser og sett fine bilder. Booking og automatisk innsjekking med tilsendt kode fungerte fint. Men rommet (nr 7) var en skuffelse. Ingen utsikt, kun vindu ut mot baktrapp. Ingenting i rommet bortsett fra to altfor myke senger og to nattbord (hvor av ett var i stykker). Ingen stol å sitte i el. Ikke noe skap eller sted å henge/legge ting. Kun en stumtjener.

Badet var stort og helt greit. Men fant ikke ekstra dopapir der eller noe annet sted da vi trengte det …

Fint med felles kjøkken og kjøleskap til fri benyttelse.

Frokosten (150 pr pers - forhåndsbetalt dessverre) var en skuffelse. Hadde lest at den var kjempe god, med div som var hjemmelaget. Men her var det «koronaservering» (noe som var helt greit i seg selv, med list over ting vi kunne be om). Men tørt kjøpebrød trakk ned. Likeså porsjonspakning med leverpostei og ferdigskiver med gulost. Men veldig hyggelig personale, som tilbød påfyll av mer mat om vi ville ha.

Praktisk beliggenhet om man skal til Torghatten! Men vi syns vi betalte altfor mye for det vi fikk (1700 pr natt for to pers, inkl frokost).

1  Takk, Holiday_HM
Anmeldt 23. juni 2021

Autoamtisk inn og utsjekk. Fungerte veldig bra, det var enkelt. Fikk sms med romkode på innsjekks tidspunktet. Ved utsjekk var det bare å ta sekken og gå.
Ligger perfekt til med tanke på Torghatten. God Parkering og kort vei til sjøen med fantastisk utsikt. God seng og god mat.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 194christoffer_
Anmeldt 26. august 2020

Grei beliggenhet, i forhold til å nyte naturen rundt. God parkering. Rommet var kun til å sove på, kaldt, dårlig med friskluft, tv fungerte ikke, to gamle spisestuestoler - som var sklidd fra hverandre i alle sammenføyninger, ikke engang en plastkopp til å drikke vann av - var vi innvilget. Helautomatisk hotell, så ikke en eneste ansatt. Pris burde vært justert etter standard.

Takk, mortencola
Anmeldt 11. august 2020

Moderne b&b med flott beliggenhet. Koselige stilrene og moderne rom. Restauranten hadde nydelig mat og fin utsikt. Selvinnsjekk via kode på sms, som var praktisk. Servicen var spesielt god. Ved ankomst fikk vi kode til et rom som ikke var rengjort fra forrige gjester - personalet, en hyggelig ung mann, tok umiddelbar affære, og ga oss et nytt, oppgradert rom. Samme ansatt var også svært behjelpelig senere i restauranten, med tilrettelegging ifm matallergi. Vi hadde ikke fått med oss at rommet vi booket hadde inkludert frokost, da det sto flere steder at frokost var tilgjengelig for en ekstra kostnad. Den samme ansatte oppsøkte oss imidlertid mens vi nøt medbrakt frokost på stedets terasse, og informerte oss om at vi allerede hadde betalt for frokostbuffeten. Ettersom vi allerde satt og spiste, anså vi ytterligere mat som unødvendig, og den ansatte tilbød oss da pengene tilbake for stedets frokost, noe han også ordnet umiddelbart. Svært fornøyd med denne servicen! I tillegg kort gangavstand til Torghatten-fjellet, som ble en fin liten tur etter frokost.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 494camillah
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Booket i god tid i forkant, men brukte flere uker på å få skikkelig bekreftelser og koden til rommet - som skulle komme på mail - dukket aldri opp tross gjentatte purringer. Dagen for ankomst ble bare kaos, med gjentatte samtaler for å få kode, forvirring der de trodde vi hadde avbestilt og så siste beskjed om overbooking. Fem voksne menn måtte dele et lite dobbeltrom..

Grei overnatting om man kan unngå kaoset, men ikke noe spesielt med rommene, som er svært spartanske. Badet er strippet for komfort, dusjdører, såpe osv. Alt var rent, som er bra.

Tydelig at eier/ledelse har svært lite kontroll på bookinger og drift, noe som er synd fordi stedet har fin beliggenhet.

1  Takk, HaraldKvam