Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Priceline
Agoda.comUSD 144
FindHotelUSD 144
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Det blir ikke 5 stjerner fra oss da vi fikk rom med utsikt til en grusdunge rett utenfor vinduet, og en litt enkel frokost, og der vi måtte vente på eggene. Men ellers var det et flott sted med god utsikt fra restauranten. Rommene var rene og fine. Flotte bilder i korridorene. Det var et felleskjøkken med stort kjøleskap, jeg ville heller hatt et lite minikjøleskap på rommet å hatt drikken i. Maten i restauranten var god. Vi valgte oss luksusfjøla. Og fikk god hvitvin til. Kystlammekjøttet smeltet i munnen, klippfisken var også nydelig. Vi ba om både mer brød og smør og fikk det. De unge som jobbet der var smilende og hyggelige.

Romtips: Gratis parkering for overnattingsgjester. Torghatthullet ligger rett ved. Campingplass 80 m unna med restaurant.
Takk, Bodo2020
Anmeldt 30. juli 2021

Torgarhaugen Gjestehus må du IKKE reise til. Stedet er en katastrofe! Små, trange kjellerrom uten noe utsikt. Mitt rom lå dessuten under trappen og ut mot et fellesrom med mye støy til langt på natt. Dårlig renhold og vedlikehold, ingen TV på rommet, lovet utstyr som ikke var der. Dårlig eller ingen service. Ingen såpe på badet, måtte bruke samme håndklær i flere dager. Kort sagt: STYR UNNA!
PS! Som du ser av det ene bildet så måtte jeg låne stoler fra fellesrommet til klærne mine da det ikke var noen steder å henge de!

1  Takk, Tom Arild C
Anmeldt 25. juli 2021

Det de skriver på hjemmesiden står ikke i stil med opplevelsen vår i det hele tatt. Dette var absolutt hverken hotellstandard eller til en rimelig pris.

Badet:

Ingen plass til 2 personers toalettsaker, bare en vask og en form for krakk. Og 2 små knagger på veggen til håndklær, for dårlig plass til å kunne henge eller tørke håndklær. Dårlig ventilasjon og vått speil som var det eneste på hotellrommet.
Måtte bruke toalettet til å sette fra oss ting.
Halv dusjvegg / mangler en dusjvegg, så alt ble vått.

Rommet:

:: Fant papirrest bak det ene nattbordet, det var ikke gjort tilstrekkelig rent.

:: Ingen fraleggingsmulighet som garderobeskap eller kleshenger. Ikke engang en stol. Aldri har vi vært på så spartansk et «rom av hotellstandard». Vi hadde våte klær fordi det regnet og vi kunne ikke henge dem til tørk. Jeg hang min jakke på en knagg, og hele knaggen datt ned (se bilder)

:: Flere av speilene i speilpynten over sengen var borte. Rommet var rett og slett ukoselig og fremsto som shabby.

:: Vinduet er rett ut til terrassen hvor folk kan sitte og se inn. Rommet lå også rett inn til felleskjøkkenet hvor det luktet. Hadde vi blitt opplyst om dette, hadde vi valgt et annet overnattingssted.

Takk, heidi4412
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Rommene er helt OK men ikke kjøp maten i annen etasje. Bestilte spareribs som egentlig bør være no brainer. Kjøttet var super tørr og rotgrønnsakene var fra to dager siden. Focaccia til maten var tørr og gammel.
Fiskesuppen var en versjon av utvannet bacalao.
Maten ble ikke ryddet vekk etter en time på bordet. Ølen var heldigvis fra boks da!

Romtips: Ta med matpakke
Takk, Camper06830952015
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Hadde gledet oss til opphold etter å ha lest gode anmeldelser og sett fine bilder. Booking og automatisk innsjekking med tilsendt kode fungerte fint. Men rommet (nr 7) var en skuffelse. Ingen utsikt, kun vindu ut mot baktrapp. Ingenting i rommet bortsett fra to altfor myke senger og to nattbord (hvor av ett var i stykker). Ingen stol å sitte i el. Ikke noe skap eller sted å henge/legge ting. Kun en stumtjener.

Badet var stort og helt greit. Men fant ikke ekstra dopapir der eller noe annet sted da vi trengte det …

Fint med felles kjøkken og kjøleskap til fri benyttelse.

Frokosten (150 pr pers - forhåndsbetalt dessverre) var en skuffelse. Hadde lest at den var kjempe god, med div som var hjemmelaget. Men her var det «koronaservering» (noe som var helt greit i seg selv, med list over ting vi kunne be om). Men tørt kjøpebrød trakk ned. Likeså porsjonspakning med leverpostei og ferdigskiver med gulost. Men veldig hyggelig personale, som tilbød påfyll av mer mat om vi ville ha.

Praktisk beliggenhet om man skal til Torghatten! Men vi syns vi betalte altfor mye for det vi fikk (1700 pr natt for to pers, inkl frokost).

1  Takk, Holiday_HM