Gratis avbestilling frem til 07.10.22
Priceline
Agoda.comUSD 135
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelig betjening.
Veldig gode senger med et ok bad.
Overraskende god frokost med hjemmelaget brød og greit utvalg i pålegg. Ble tilbudt ferskt egg og bacon av resepsjonist, noe som var ekstra positivt. Midt i sentrum med parkeringsplasser rett utenfor. Anbefales

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, amuan
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Ikke allverden å se til på utsiden, men på innsiden er det service og hjerterom i dette som virker å være et familiedrevet hotell.

Her strekker de seg langt for at du som gjest skal få et best mulig opphold.

Rommene er hyggelige, moderne og forholdsvis nylig oppusset. Resepsjonsområdet og spisesalen er lys og fin. Hotellet lager mye av frokostbuffeten selv: knekkebrød, brød, sild etc. De steker også egg og bacon på bestilling.

En fin overraskelse i Brønnøysund!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, bergerac42
Ina L, Daglig leder på Corner Motell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Hei,
og takk for de gode ordene!
Du har forstått vårt konsept rett: Vi er et familiedrevet hotell, som har vært i drift siden 1982.
Våre gjester er det beste vi har, og da må vi yte den beste service vi kan.

Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Corner ligger midt i Brønnøysund. Det ser shabby ut utvendig med en litt rotete bakgård. Rommet var derimot nyoppusset, rent og fint. Internett var inkludert i prisen og fungerte godt. Det var tv på rommet.
Personalet var kjekke og serviceinnstilte.

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Ferdamann
Ina L, Daglig leder på Corner Motell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2018

Hei,
og takk for tilbakemeldingen.
Det er godt å få, både ros og ris!
Bakgården står på tur for rensing, for nå er både vi og naboen ferdig med opp-pussing.
Håper å se deg/dere flere ganger i vakre Brønnøysund.

Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Dette er et enkelt motell, rommet nyoppusset. Rent rom. ikke heis. Parkering på baksiden. Godt mottatt, men virker litt uprofesjonelt. Enkel og god frokost, Litt enkelt. Dyrt i forhold til standard. Grei beliggenhet.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, 119sissele
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Enkelt og hyggelig Hotel sentralt i sentrum.
Nyoppusset koselig rom med meget stort bad. Rent og pent og rolig.
Veldig hyggelige ansatte. Gratis parkering for alle gjester. Kort avstand til gode restauranter.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, 966kari_
Ina L, Daglig leder på Corner Motell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2018

Takk :-)
God ferie