Bente J
    kr 1 832
29.1 km fra Thon Hotel Brønnøysund
Se flere hoteller i Brønnøysund
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Rent og fint til tross for ombygging / renovering. Rømmet var strøkent og innbydende. Hyggelige og imøtekommende ansatte samt en veldig god frokost. Vi kommer garantert tilbake ved neste besøk i byen.

Takk, X4830LZlarss
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Bra rom, rent og pent. Gode senger! Pluss for vannkoker på rommet. Det var også føner,strykejern og minibar.Sentralt og parkering rett ved. Kjip frokost pga korona. Minus for veldig kald luft fra lufteannlegget som ikke kunne endres. At denne anmeldelsen må inneholde 200 tegn forstår jeg ikke.

Takk, MariaW3578
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Rommet var uten ventilasjon og det var bare mulig å sette vinduet på gløtt. Det var svært varmt og nesten ikke mulig å sove. Lange køer og trangt ved frokosten. God frokost og gode parkeringsmuligheter.

Takk, 752audn
Anmeldt 4. juli 2020

Vi ble mottatt på en god måte - hyggelig dame i resepsjonen. Rommet vi kom til var veldig varmt. Vinduet sto på gløtt, og vi satte det mer opp. Til tross for at det var kaldt vær ute, ble ikke rommet kjøligere. Siden det var aircondition på rommet, lukket vi vinduet og skrudde ned temperaturen da vi skulle sove. Men det ble en varm natt med lite søvn. De i frokostsalen hadde det svært travelt. Vi fikk likevel god hjelp. Valgte meny og fikk servert en god frokost. Glutenfritt brød var ikke noe problem. Det hadde blitt høyere score hvis rommet hadde vært mindre varmt.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, randigobergs
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Flott hotell nært sentrum. Fikk familierom som var veldig bra med egen balkong. God plass til alle oss 4. Frokosten dagen etterpå var helt topp med mange valgmuligheter. Grunnen til at ikke hotellet fikk full pott var mangel på lading av elbil, ellers kan det anbefales. Kort men flott kjøretur ut til Torghatten, og gangavstand til en bra restaurant som hette Kred.
👍🏻😊

Dato for oppholdet: juni 2020