Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
ZenHotels.comUSD 200
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet sliter med daglig renhold. Vi hadde 2 rom i 5 dager. Det ene rommet hadde ikke besøk av vaskepersonalet de 3 første dagen. Vi klaget og det ble vasket den dagen, men neste dag var det like ille. Korridorer ble ikke støvsuget de 5 dagene vi var der. Ellers er rommene veldig varme. Ekstra vifter er utplassert på hvert rom. For få parkeringsplasser. Kommer du sent er det umulig å finne en plass i nærheten. De fast ansatte er trivelige folk, og gjør en god jobb. Frokosten er meget bra, og dekker de fleste behov.

Takk, Kjell P
Anmeldt 7. juli 2021

Bra service. Hotellet og rommet ingenting å klage på, frokosten får en klar 10. Spiste middag der, den var god.
Var ikke langt ned til kaia og hovedgata som også er et stort pluss....
Knaill at det var egen parkering.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, unnkristinw
Anmeldt 30. juni 2021

Bra hotell og bra rom. Gøy at man kunne se Netflix på tv’en og rommet hadde fin utsikt. Noe som ikke var så positivt med rommet var at det var utrolig varmt og masse støy fra veien, så ble veldig dårlig og lite søvn. Restauranten var helt ok. Var lang ventetid før maten kom (noe som egentlig ikke gjorde noe for vår del) men var andre som klaget. Bordene var utrolig nære og var ikke en gang en halvmeter i mellom, noe som var skuffende med tanke på covid. Frokosten var veldig bra og hadde godt utvalg. Betjeningen var også utrolig bra, spesielt resepsjonisten, som var en ung mann med Brønnøysund-dialekt.

Takk, 322emiliek
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Var her på gjennomreise og bare en natt. Hyggelig betjening og fine rom med stort bad. Litt kronglete pga ombygging. Enkel parkering of gåavstand til sentrum. Gode senger og rom som var roligt. Kommer gjerne igjen.

Takk, Kai T
Anmeldt 8. mai 2021

Jeg bor på en del Thonhotell i løpet av året og jeg synes dette var en rett og slett elendig opplevelse. Jeg ringte i uken i forveien for å booke og ble fortalt at jeg ikke kunne få noe medlemsrabatt på prisen over telefon, dette har aldri vært noe problem på noen andre Thonhotell. Jeg ba om å få et rom som ikke ligger utsatt til i forhold til støy, og dette skulle de notere ned sa hun jeg snakket med i telefonen. Rommet jeg fikk var det mest støyete rommet de kunne gitt meg. Det var rett mot gaten og mot der de holder på å grave utenfor. Når jeg da konfronterte damen i resepsjonen om dette så ble jeg møtt med et spørsmålstegn om hvordan de i alle dager skulle greie å ordne dette? Dette er jobben deres. Det er hele poenget med å ha folk i resepsjonen. Hun mente at det var førstemann til mølla om hvilket rom du fikk. Helt elendig innstilling generelt på dette hotellet. Omtrent som at de gir totalt beng siden hotellet fikk fylt opp rommene likevel. Svært dyrt er også overnatting, men ikke spesielt mye dyrere enn andre hotell ute i distriktene.

Videre så finnes det nesten ingen støydemping ut mot gaten i hele tatt. Hotellet ligger rett mot gaten, men vinduene har trolig null demping og man kan høre bilene svært godt på rommene. Jeg har bodd på hotell før mot gate og de er som regel isolert for dette. I tillegg var det tett sluk på vasken på badet og dusjslangen lekk.

Nei, for å være Thonhotell så holder ikke ansatte eller bygningen god nok standard. Hotellets standard er en ting, men de ansatte bør kurses internt i Thon om hva som er jobben deres og hvordan de kan gjøre gjester fornøyde

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no