Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
ZenHotels.comUSD 187
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig opphold, med serviceinnstilt personale og flott rom. Renholdet var upåklagelig.
Vi reiste med liten hund og det var lagt godt tilrette for dette. Frokostbuffeen var veldig bra og ga oss god start på dagen. Tiltak i forhold til Covid-19 var godt ivaretatt av hotellet.

Romtips: I ferietiden kan det være vanskelig med parkering på hotellets parkeringsområder.
Takk, torronnyj
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet sliter med daglig renhold. Vi hadde 2 rom i 5 dager. Det ene rommet hadde ikke besøk av vaskepersonalet de 3 første dagen. Vi klaget og det ble vasket den dagen, men neste dag var det like ille. Korridorer ble ikke støvsuget de 5 dagene vi var der. Ellers er rommene veldig varme. Ekstra vifter er utplassert på hvert rom. For få parkeringsplasser. Kommer du sent er det umulig å finne en plass i nærheten. De fast ansatte er trivelige folk, og gjør en god jobb. Frokosten er meget bra, og dekker de fleste behov.

Takk, Kjell P
Anmeldt 7. juli 2021

Bra service. Hotellet og rommet ingenting å klage på, frokosten får en klar 10. Spiste middag der, den var god.
Var ikke langt ned til kaia og hovedgata som også er et stort pluss....
Knaill at det var egen parkering.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, unnkristinw
Anmeldt 30. juni 2021

Bra hotell og bra rom. Gøy at man kunne se Netflix på tv’en og rommet hadde fin utsikt. Noe som ikke var så positivt med rommet var at det var utrolig varmt og masse støy fra veien, så ble veldig dårlig og lite søvn. Restauranten var helt ok. Var lang ventetid før maten kom (noe som egentlig ikke gjorde noe for vår del) men var andre som klaget. Bordene var utrolig nære og var ikke en gang en halvmeter i mellom, noe som var skuffende med tanke på covid. Frokosten var veldig bra og hadde godt utvalg. Betjeningen var også utrolig bra, spesielt resepsjonisten, som var en ung mann med Brønnøysund-dialekt.

Takk, 322emiliek
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Var her på gjennomreise og bare en natt. Hyggelig betjening og fine rom med stort bad. Litt kronglete pga ombygging. Enkel parkering of gåavstand til sentrum. Gode senger og rom som var roligt. Kommer gjerne igjen.

Takk, Kai T