TripadvisorUSD 193
Orbitz.com
eDreams
ZenHotels.comUSD 233
Anmeldt 30. juli 2021

Flott rom på "Penthouse"-nivå, herlig utsikt.
Rolig i gangene, godt renhold.
Sentrumsnært, gratis og stor nok parkering rundt hele hotellet, nesten...
Trivelig betjening, både i resepsjonen og i spisesalen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Tove H
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Hotellene på små steder i Norge er veldig varierende. Dette hotellet er bra.
Godt med parkering . Det er også lademuligheter for elbil som trekker opp. Riktignok bare 6 stk foreløpig men mye bedre enn null som det er mange steder.
Bra service.
Ganske nytt hotell med fine rom.
Frokost og middag er bra.

Takk, joakimmoer
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig opphold, med serviceinnstilt personale og flott rom. Renholdet var upåklagelig.
Vi reiste med liten hund og det var lagt godt tilrette for dette. Frokostbuffeen var veldig bra og ga oss god start på dagen. Tiltak i forhold til Covid-19 var godt ivaretatt av hotellet.

Romtips: I ferietiden kan det være vanskelig med parkering på hotellets parkeringsområder.
Takk, torronnyj
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet sliter med daglig renhold. Vi hadde 2 rom i 5 dager. Det ene rommet hadde ikke besøk av vaskepersonalet de 3 første dagen. Vi klaget og det ble vasket den dagen, men neste dag var det like ille. Korridorer ble ikke støvsuget de 5 dagene vi var der. Ellers er rommene veldig varme. Ekstra vifter er utplassert på hvert rom. For få parkeringsplasser. Kommer du sent er det umulig å finne en plass i nærheten. De fast ansatte er trivelige folk, og gjør en god jobb. Frokosten er meget bra, og dekker de fleste behov.

Takk, Kjell P
Anmeldt 7. juli 2021

Bra service. Hotellet og rommet ingenting å klage på, frokosten får en klar 10. Spiste middag der, den var god.
Var ikke langt ned til kaia og hovedgata som også er et stort pluss....
Knaill at det var egen parkering.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, unnkristinw